כפ"ס החתימה זר חדש
ברק חקלאי ,04/11/2011

מוזס מארשל (22, 1.99) בוגר מכללת אוקלהומה סטייט יחליף את ג'ארוון ג'ונסון המאכזב. הואשם בינואר 2010 באחזקת מריחואנה ונסיעה בזמן שרישיונו היה מושעה. מגיע לישראל לאחר שלא הצליח למצוא את מקומו באנוויל הפולנית.


הפועל כפ"ס/כוכב יאיר היא הקבוצה היחידה בליגה הלאומית שעדיין לא רשמה ניצחון ליגה מאז פתיחתה ומאזנה עומד כרגע על ארבעה הפסדים. במועדון החליטו לבצע זעזועים בסגל ושחררו את הזר המאכזב, ג'ארוון ג'ונסון שלא הצליח להסתגל לליגה ולמרות מספר משחקים עם מספרים יפים הבינו ב"קווים" כי יוכלו להשיג יותר מזר אחר.

לאחר חיפושים של מספר ימים החליט הוד בן הרצל להחתים את מוזס מארשל (22, 1.99), בוגר מכללת אוקלהומה סטייט שנתן בעונתו האחרונה בה 14.1 נק' ו-7.3 רב' ונחשב לאחד השחקנים היותר טובים ששיחקו במכללה. מדובר בפורוורד שמאלי פיזי מאוד שאוהב מגע ומסיים מצוין מתחת לסל.

יחד עם זאת הסיפור המרכזי כרגע בקריירה הקצרה של הפורוורד האמריקאי הוא ללא ספק מעצרו בחודש ינואר 2010 ע"י המשטרה באשמת אחזקת מריחואנה ונהיגה בזמן שרישיונו היה מושעה. בעקבות התקרית עם המשטרה מארשל ישב בצד משחק אחד והמוניטין שלו הדרדר.

לאחר ארבע שנים באוקלהומה החליט לוותר על ניסיון להיבחר בדראפט וחתם בקיץ האחרון בקבוצת אנוויל הפולנית. לצערו התקופה שלו במועדון האירופאי הייתה קצרה ומהר מאוד הוא מצא את עצמו מחוץ לסגל. כבר ביום שלישי הקרוב הוא יעמוד לרשותו של בן הרצל במפגש החשוב נגד קריית אתא בבית כאשר כל תוצאה פרט לניצחון לא באה בחשבון עבור השרונים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();