שינוי כיוון: דני גוט יאמן את ר"ג
ספסל ,26/10/2011

עמיר עוזי שכבר סיכם בזיסמן ביקש חוזה לשנתיים ובהנהלת הקבוצה לא הסכימו לתנאי החדש וסגרו עם עוזרו של אלי רבי בעונה החולפת בעירוני אשקלון שחוזר לקדנציה שנייה. לא ידריך את המועדון היום (רביעי) בגביע מכיוון שחוזהו עוד לא עבר בבקרה התקציבית.

ביום ראשון אחר הצהריים הנהלת עירוני ר"ג הייתה בטוחה כי יש לה מאמן חדש לאחר שזו סגרה עם עמיר עוזי עד לסיום העונה. בסופו של דבר החליט המאמן כי הוא מעוניין בחוזה לשנתיים ובזיסמן לא הסכימו לכך. לפיכך סגרו בקבוצה עם דני גוט שחוזר לר"ג לאחר שאימן בה בעונת 2009/10, אך פוטר בעקבות פתיחת עונה חלשה והוחלף ע"י עוזרו, יניב בורגר.

גוט למעשה קיבל את הג'וב הראשון שלו כמאמן ראשי מבני ברנר ועירוני ר"ג כשעוד לפני כן שימש כסקאוט, עוזר מאמן במכבי ת"א ואחראי על מחלקת הסקאוטינג של הצהובים, חלק מהצוות המקצועי בנבחרת רוסיה וג'נרל מנג'ר בהפועל חולון. לאחר שסיים את דרכו בזיסמן ב-2009, עבד בעיקר באתר הסקאוטינג של מיקי גורקה ושלו, Scouting4U. באמצע העונה החולפת נדד דרומה יחד עם אלי רבי ושימש כעוזרו.

את משחקה של ר"ג הערב (רביעי) במסגרת הסיבוב הראשון בגביע המדינה מול בני השרון/הרצליה גוט לא יוכל להעביר על הקווים מכיוון שחוזהו עוד לא עבר בבקרה התקציבית.

כזכור חנן הירשוביץ' מונה בקיץ למאמנם של הזיסמנים, אך מחלוקת עם ההנהלה הביאה לפיטוריו המהירים כבר לאחר שני מחזורים. למעשה את הניצחון הגדול על הפועל לב השרון ביום ראשון האחרון השיגה ר"ג ללא מאמן וכאמור גם היום תאלץ לשחק ללא איש מקצוע.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();