נושף בעורף: עוזי יחליף את הירשוביץ' בר"ג
ספסל ,23/10/2011

כמו בשנה שעברה (מ.כ הבקעה) גם הפעם מוצא עצמו על חשבונו של הקולגה בקבוצה בלאומית. המאמן חוזר לזיסמן לקדנציה שנייה בקבוצה הבוגרת לאחר שבעונת 2008/9 שימש כעוזרו של רובי בלינקו בזיסמן והחליפו לאחר פתיחת עונה רעה. למרות הסיכום היום (א') הוא לא יעמוד על הקווים ב"סאונה" במפגש מול לב השרון מכיוון שחוזהו עדיין לא עבר בבקרה.

מחזור שלישי בלאומית: יבנה תנסה להפתיע בבאר יעקב


זה לקח כמה ימים, אך לעירוני ר"ג יש מאמן חדש/ישן. הנהלת הקבוצה סיכמה עם עמיר עוזי על חזרתו לזיסמן לאחר הפסקה של למעלה משנתיים. כזכור בעונת 2008/9 שימש כעוזרו של רובי בלינקו והחליפו בתפקיד לאחר חמישה מחזורים והצליח להשאיר את המועדון בליגה.

הנהלת ר"ג שלא הייתה מרוצה מתפקודו של חנן הירשוביץ' החליטה לפטרו לאחר שני מחזורים בלבד בהם הפסיד פעמיים למכבי באר יעקב והפועל עפולה. מספר ימים של חיפושים הניבו את השידוך המחודש עם עוזי. לצערה של הקבוצה המאמן לא יוכל לעמוד על הקווים היום (ראשון) ב"סאונה" במשחק נגד הפועל לב השרון מכיוון שחוזהו עדיין לא עבר בבקרה ומי שיעביר ככל הנראה את ההתמודדות מהספסל יהיה יריב יצקן שישמש על תקן מאמן/שחקן.

עוזי שאימן במשך שנים במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים שימש גם כעוזר מאמן בהפועל ת"א, ומאמן ראשי בא.ס רמת אפעל, מכבי רחובות והפועל לוד. לאחר התקופה בה אימן בר"ג עבד גם בהפועל חולון ממנה פוטר במהרה לאחר פתיחת עונה רעה והוחלף ע"י מיקי דורסמן.

את העונה החולפת החל עוזי בחוץ אך כמה ימים לפני המחזור הראשון בלאומית מצא את עצמו במ.כ הבקעה לאחר שהנהלת הקבוצה החליטה לפטר את... חנן הירשוביץ' מתפקידו. המאמן החדש לא שרד יותר מדי זמן במרכז לידר ולאחר שישה מחזורים מצא את עצמו בבית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();