להט הוא הכוכב של מחוז גוש דן



כחול לוהט
שגיא ניר ,04/02/2005

בליגה של ימי ראשון כבר מזמן לא מכירים צבע אחר מהצהוב של מכבי. בלאומית של העונה, הולך ומתבסס הצבע הכחול של רמת אפעל כשולט. הקפיטן, ירון להט, זוכה לכל הקרדיט על משחק העונה שלו. קראו בעצמכם.

ביום שלישי, הכניעה רמת אפעל את רמת גן במשחק העונה הראשון, בזיסמן. המנהיג של החבורה הלוהטת בכחול, היה הרכז, הרמת גני במקור, ירון להט, שכבר התרגל בשנים האחרונות להיות במוקד מאבקי הצמרת בליגה. רמת אפעל רחוקה מלהיות קבוצה שמבוססת על שחקן אחד או שניים דומיננטיים, וסגל עמוק כמו זה של חנן קרן צריך רכז "על אמת", מישהו שידע איך להפוך את השלם לגדול יותר מסכום חלקיו, לפחות על הפרקט.
במשחק בזיסמן, לקח להט פיקוד מהשניה הראשונה, דחף כדורים לקרש סל, ריכז, שמר וחטף נהדר, והרג את רמת-גן עם כמה קליעות ששברו נסיונות חזרה של המקומיים למשחק. להט פתח את העונה עם סקורים נמוכים ממה שהתרגלנו, ובליגה נטולת סטטיסטיקה מהלאומית זה יכול מיד להתפרש כירידה ביכולת. אז אם כך – כשצריך לתת את הקרדיט, אנחנו ניתן: ירון להט כוכב המחזור ה-14 של "ספסל".

עוד כיכבו במחזור שעבר:
טוני יאנגר, שבקרית אתא "החדשה" הפך עוד יותר דומינטי בתור הכלבויניק שעושה הכל, ולפי ספירה לא רשמית (נמאס כבר לדבר על סטטיסטיקה ממוחשבת בלאומית) סיים את הניצחון המוחץ של אתא בירכא עם טריפל דאבל של 25 נקודות, 12 רב' ו-10 אסיסטים.
אבי נניקשוילי, שקלע 25 והוביל את עפולה בתחרות הריצה מול אשדוד.
צמד שחקני הפנים הרמלאי טארי מונרו (38 נק') וגרי גנדל (28 נק') שבנו מערה לתפארת באזור הצבע של מגדל העמק.

לתגובות, שילחו מייל לעורך הלאומית

אנחנו רוצים לשמוע גם אתכם. אז בואו אחרי לפורום "ספסל"








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();