הירשוביץ' סיים את דרכו בר"ג
ספסל ,12/10/2011

לאחר התבוסה הכואבת ב-38 הפרש לבאר יעקב אתמול (שלישי) הוחלט בהנהלת הקבוצה לסיים את דרכו של המאמן בזיסמן. שמו של אמיר עוזי הוזכר כמועמד מוביל להחליפו.

מחזור ראשון בלאומית – ר"ג הושפלה בבאר יעקב

---מאת גל גרינברג---

הכתובת הייתה על הקיר, רק כך אפשר להגדיר את סיום דרכו של חנן הירשוביץ' בעירוני ר"ג. אווירת נכאים הורגשה בקבוצה לאחר התבוסה אתמול (שלישי) למכבי באר יעקב. האווירה לא החלה הערב, וכבר בשבועות האחרונים ריחפה עננה מסוימת מעל הקבוצה. חילוקי דעות משמעותיים בין הנהלת הקבוצה ובין המאמן, בין היתר לגבי החתמת חלק מהשחקנים, יצרו מתיחות והדבר ניכר היטב גם על השחקנים. גורמים בקבוצה סיפרו על אווירה של מחנות באימונים, ושל חוסר חיבור.

אתמול בבאר יעקב הקבוצה נראתה כבויה וגמורה לחלוטין. רמת גן שיחקה ונראתה כמו קבוצה אשר מחכה לסיום העונה, עוד לפני שזו התחילה. גורם בהנהלת הקבוצה מסר כי קיימת אכזבה אדירה מתפקוד הקבוצה, הן מצד השחקנים והן מצד המאמן. אמנם מדובר רק במשחק ראשון, אך כאמור, נראה כי הקבוצה הרימה דגל לבן עוד בטרם המשחק החל. לקבוצה היו ציפיות גבוהות לפני העונה וגם במשחקי הטרום-עונה נראו ניצוצות, אך היום נראתה קבוצה כבויה לחלוטין.

כמו כן, נודע לספסל כי חבר הנהלת רמת גן, עמיקם ריקלין, דרש את פיטורי המאמן כבר לפני כשבוע, זאת בעקבות חילוקי דעות מקצועיים בין השניים. לדעתו של ריקלין ההכנה אשר נעשתה ע"י המאמן לא הייתה מספקת וראויה, וניתן להבין כי תוצאת המשחק הערב לא הפתיעה אותו.

הנהלת ר"ג אישרה את הדברים, אך עדיין מחכה לחזרתו מחו"ל של היו"ר, בני ברנר, על מנת שזה ישים חותמת סופית על ההחלטה. בינתיים הירשוביץ' צווה לא להגיע לאימון מחר (חמישי). עד לכתיבת הכתבה לא ניתן היה להשיג את תגובתו של המאמן.

אין ספק שהתבוסה לבאר יעקב ב-38 הפרש כבר במחזור הפתיחה של הליגה היוותה את העילה הסופית לסיום תפקידו של המאמן בקבוצה. שמו של אמיר עוזי שכבר הספיק לשמש כמאמנה הראשי של ר"ג לפני מספר שנים ומכיר את המועדון מצוין הוזכר כמועמד מוביל להחליף את הירשוביץ' בתפקיד.

נזכיר כי הירשוביץ החל את העונה שעברה במ.כ. הבקעה ופוטר לאחר משחק רשמי אחד (ניצחון בגביע על עירוני ר"ג). לאחר מכן חתם באליצור רמלה, והעביר שם תקופה מוצלחת מאוד שהסתיימה בהדחה רק ברבע גמר הפלייאוף ע"י יקנעם/מגידו.


עוזי. עושה מתיחות על הקווים








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();