סטיט. הזדמנות לראות מה הוא שווה



האדומים פותחים עונה
ספסל ,10/10/2011

הפועל ת"א תארח מחר (שלישי, שידור ישיר בספורט 2 החל מהשעה 17:50) את נפרדק רובין הסרבית למשחקה ראשון במסגרת הליגה הבלקנית. ארז אדלשטיין יקווה לפתוח את הקדנציה השנייה שלו עם W שיתרום בטוח להמשך הדרך.

לא מעט גבות הורמו בקיץ האחרון כשהפועל ת"א החליטה ללכת ולשחק בליגה הבלקנית. כולם חשבו איך קבוצה בליגה השנייה בישראל שפספסה את העלייה בעונה החולפת בעקבות פציעות של שחקני מפתח (מתן נאור ואדריאן אוטר) מרשה לעצמה להיכנס להרפתקה כזו שלבטח תעמיס על שחקניה במהלך העונה הסדירה.

למרות חיצי הביקורת שהגיעו גם מ"ספסל" החליטו בהנהלה האדומה בהמלצתו הרבה של ארז אדלשטיין ללכת על המהלך בכל הכוח ולשם כך בנו גם סגל רחב הכולל לא פחות מ-10 שחקנים שיכולים בכל רגע נתון לעלות על המגרש ולהוות בו פקטור משמעותי.

מחר (שלישי) בשעה 18:00 תשחק הפועל ת"א את משחקה הראשון במסגרת המפעל האירופאי כשתפגוש את נפרדק רובין. מדובר בקבוצה סרבית טיפוסית שבאמתחתה יש 11 שחקנים מקומיים ועוד שניים מהבלקן (מונטנגרו ובוסניה). את העונה החולפת סיימה הקבוצה רק במקום העשירי בסרביה ועל הנייר בהדר יוסף עם הקהל המקומי ושחקנים מנוסים דוגמת קורי קאר ומתן נאור יחד עם שני אמריקאים צעירים וחבורת ישראלים מוכשרת האדומים צריכים לקחת את ההתמודדות.

במחזור הראשון בסרביה שנערך לפני שלושה ימים הובסה רובין ע"י OKK בלגרד, קבוצה נוספת המשחקת בליגה בלקנית, אולם בבית המקביל של גלבוע/גליל, 90-66. אם בכל זאת מנסים לנתח מעט את היריבה הסרבית, שחקניו של ארז אדלשטיין יהיו צריכים לשים עין על סלאבן קופקוביץ' (23, 2.06) פורוורד רב גוני שאוהב לזרוק מחוץ לקשת ועושה זאת באחוזים לא רעים בכלל (כמעט 40% עונתי). קופוביץ' הגיע בעונה החולפת לרובין ועשה מספרים סולידיים של 10 נק' (71% מהשדה!) ו-3.8 רב' ב-21 דק'. עושה הרושם שהשנה הזו הוא הולך להיות שחקן מרכזי בסגל הסרבי.

שחקן מרכזי נוסף ברובין הוא סלובודן פז'וביץ' (25, 1.96), גארד מונטנגרי יחסית ותיק שמתחיל את עונתו הרביעית בקבוצה. פז'וביץ' מרגיש כמו בן בית אצל המאמן נבוסז'ה רייסוביץ' ובכל שנה משפר את ממוצעיו כאשר ב-2010/11 עמד על 14.6 נק', 4.2 רב ו-2.5 אס'. הגארד חודר לא מעט לטבעת ובעקבות כך סוחט מספר רב של זריקות עונשין ובנוסף קולע טוב מחוץ לקשת (38%). האדומים יהיו חייבים לעצור את השניים כדי להשיג ניצחון בכורה במשחק רשמי העונה רגע לפני שהליגה הלאומית נפתחת עבורם (שבת מול מכבי הוד השרון).


קאר. הניסיון האירופאי שלו ישחק תפקיד






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();