עירוני נס ציונה
ספסל ,07/10/2011

העולה החדשה בנתה סגל ישראלי מרשים שלא נופל מאף קבוצה בליגה אבל סימן השאלה הגדול הוא החיבור בין שלושה "סקוררים" (דורי אסף, עומר רוב וטל דן) וההתאקלמות של שני זרים צעירים שחייבים להוכיח את מקומם בלאומית. לנדב זילברשטיין צפויה עבודה רבה.

---מאת מתן בן עוז וברק חקלאי---

העונה שעברה: עירוני נס ציונה נבנתה טוב מאוד וכבר לפני תחילת העונה היה ברור לכולם שהם יאבקו על העלייה ללאומית. סגל שכלל את אייל אנגל, רז זהביאן, תומר דראי ואור בן גורן הלך חזק כל הדרך במחוז הדרומי ולמרות שהיו מספר חריקות בדרך וכמה קבוצות עקשניות שניסו לקלקל לנס ציונה את הניסיון לחזור לליגה השנייה בסופו של דבר הצליחו שחקניו של נדב זילברשטיין לעשות את העבודה ולהעפיל בצדק ללאומית.

הקיץ הנוכחי: העולה החדשה הלכה בגדול הקיץ וסגרה את הסגל שלה מהר מאוד. למרות העזיבה של אופיר פרחי לגלבוע/גליל בנס ציונה התעשתו והחתימו את דן בנק היעיל. עומר רוב הגיע לאחר שנתיים בהן הוביל את כפ"ס/כוכב יאיר וטל דן סגר מעגל. ההחתמה המפתיעה היא של דורי אסף שמקווה לחזור לעצמו אחרי הפציעה הקשה שעברה עליו בבני השרון. אם הציוות בין רוב לאסף יצליח הקבוצה של זילברשטיין צפויה להיות אחת הטובות בלאומית. בגזרת הזרים החליטו ללכת עם מכבי אשדוד והביאו שני זרים צעירים, קורי לואו וברקסטון דופרי שאם יצליחו להתאקלם בליגה מצבה של הקבוצה יהיה טוב. במשחקי האימון הדברים נראו טוב כאשר את משחקי הבית דן וחבריו הצליחו לנצח ובטורניר לזכרו של איתי לוי ז"ל אומנם הפסידו לבאר יעקב בחצי הגמר, אך במשחק על מקומות 3-4 ניצחו את יבנה.

שחקנים מובילים:

טל דן
זר לכל דבר בליגה הזו. היכולת המרשימה שלו גורמת ללא מעט אנשים להרים גבה איך הוא לא מקבל צ'אנס בליגת העל. בעונה שעברה שיחק בעפולה ולמרות עונה קבוצתית לא טובה הצליח להשאיר יחד עם אבי אליהו את הצפוניים בליגה. במשחקי ההכנה זילברשטיין בדק מספר אופציות לגביו ואף העלה אותו בחלק מהפעמים מהספסל וזה גם עבד. לא נתפלא אם בחלק מהמחזורים יעלה כשחקן שישי שיכול לשנות מומנטום במשחק.
בעונה שעברה:16.4 נק', 6.7 רב', 54.4% מהשדה ב-27.3 דק'



דורי אסף
הגארד המוכשר ששיחק במחלקת הנוער של בני הרצליה חוזר לליגה הלאומית לאחר שבעברו שיחק באליצור רמלה, יקנעם/מגידו ואשדוד. עונת הפריצה שלו הייתה בעונת 2008-09 במדי הקבוצה מעיר הנמל הדרומית. לאלדד אקוניס זה הספיק והוא חליט להחזיר אותו הביתה, אסף לא אכזב ונתן עונה מצוינת אבל אז הגיעה הפציעה בגב והוא גמר את העונה. בעונה שעברה אסף לא הצליח לחזור לעצמו בבני השרון וסיים את העונה בתסכול רב. בנס ציונה מצפים לעונה טובה שלו ובמשחקי האימון זה נראה לפרקים טוב.
בעונה שעברה: 2.1 נק', 0.9 רב', 47% מהשדה ב-7.6 דק'



השגרירים

קורי לואו
אמור לשמש כסקורר בקבוצה, אך לצד רוב, אסף ודן לא בטוח שיצליח בתפקיד. לואו הגיע כאמור לנס ציונה לאחר שהפוטנציאל שלו זוהה ע"י הצוות באשדוד ובנס ציונה הוחלט ללכת עליו. לקח לו קצת זמן להיכנס לעניינים במשחקי האימון, אך בסופו של דבר הציג יכולת לא רעה בכלל. אם יצליח למצוא את מקומו בין "אוהבי הכדור" בנס ציונה יכול להיות שהדברים יסתדרו כפי שצריך, אם לא העולה החדשה בבעיה.
בעונה שעברה: 15 נק', 4.5 רב', 4.3 אס' ב-33 דק'



ברקסטון דופרי
הזר הצעיר השני בסגל של העולה החדשה הגיע גם הוא בעקבות השת"פ עם אשדוד. הרשים פחות מלואו במשחקים למרות שבכמה מהם סיים עם מספרים יפים. יחד עם זאת, בקבוצה של כ"כ הרבה סקוררים צריך שחקן אחד או שניים שיעשו גם דברים אחרים על המגרש וזוהי כנראה תהיה הגדרת התפקיד שלו במשחקים עצמם. דופרי שומר טוב מאוד וקוטף רב' מצטיין ואלה שני דברים שבנס ציונה יהיו חייבים ואלה היתרונות שלו. אם יצליח להוסיף לכך גם כמות נק' דו ספרתית בכל מחזור יהיה מדובר בסיפור הצלחה.
בעונה שעברה: 12 נק' ו-8 רב'



תחזית:
העונה של נס ציונה יכולה ללכת לכאן או לכאן. על פניו יש לה את אחד הסגלים המרשימים בליגה לבטח עם הישראלים הכי מרשימים יחד עם הפועל ת"א, אבל שני הזרים חסרי הניסיון והכימיה שעדיין לא ברור אם תיווצר גורמים ללא מעט סימני שאלה. אם זילברשטיין יידע לחבר את שחקניו מקומות 2-5 הם מאסט עבור העולה החדשה, אם הדברים לא יסתדרו הקבוצה תיאבק על כניסה לפלייאוף העליון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();