מולנר. חוזר הביתה



רעננה בדרך למעלה
ברק חקלאי ,27/09/2011

לאחר הפירוק עם בני השרון קיבלה עיריית הפנינה קבוצה בארצית, בנתה את אחד הסגלים המרשימים במחוז הצפוני ועוד כזה שבנוי בעיקר על בוגרי מחלקת הנוער. האם רון נוה יצליח להתגבר על קריית מוצקין, ביאליק וגליל עליון בדרך לאליפות?

קיץ חם היה בגזרת הרצליה-רעננה בכל מה שקשור לקבוצה המאוחדת של שתי הערים. כזכור נחום חופרי לא הסכים לתמוך בקבוצה המאוחדת בסכומים של העונות הקודמות ולא היה מנוס מלפרק את החבילה. בתמורה קיבלה רעננה את קבוצת הבת של המועדון המאוחד המשחקת בליגה הארצית.

הקבוצה אמנם פתחה באימונים הרשמיים בשלב מאוחר יחסית, אבל הצליחה לבנות סגל מעניין עם מספר שחקנים צעירים בעלי עבר בליגה העל, כולל כמה שעברו גם בבני השרון, וכמובן כמות מכובדת של בוגרי מחלקת-הנוער. את הקבוצה מאמן הרענני רון נווה.

בגזרת ההעברות בולטים שמותיהם של ארז קוחנסקי, שהגיע מרמת-גן אחרי שכבר היה בבני השרון לפני 5 שנים, אור שאלתיאל, בוגר מחלקת-הנוער הרעננית ותיכון מטרווסט, שעלה עם הבקעה בעונה החולפת וגלעד הירש הכפר-סבאי (בעונה שעברה בעמק-יזרעאל), שיחבור לכפר-סבאי נוסף - ניב שניידמן (שגם מאמן במחלקת-הנוער הרעננית שנה שלישית). שי מולנר, שגדל בקבוצת הנוער של מכבי רעננה ושיחק גם בקבוצת הבוגרים בגלגול הקודם שלה ובבני השרון, חזר הביתה אחרי שנתיים בהפועל כפר-סבא ואיתו הגיע גם יבגני ליוטרין הגבוה, שהצטרף מבאר-יעקב.

עידן שלם, שגדל בבני הרצליה, יחזק את הקו הקדמי ואיתו בסגל גם ההרצלייני נוסף, יואב אלבז, ששיחק במכבי אשדוד בעונה שעברה. בוגרי מחלקה המצטרפים לשאלתיאל ולמולנר הם: רותם אסייג, שזכה תחת נווה באליפות המדינה לנערים עם מכבי רעננה, חוזר אחרי שלא שיחק בשנים האחרונות. יוגב קראוס, ששיחק בעונה שעברה בליגה א' ברעננה, יונתן לזרי ושחר אזולאי, שסיימו גיל נוער. את הסגל ישלים גל טסלר הצעיר ששיחק בעבר בקבוצות הילדים של רעננה ובשלוש השנים האחרונות שיחק בחו"ל.

אין ספק שהצטרפותה של רעננה למחוז הצפוני של הליגה הארצית יוסיף עניין ותחרות כאשר אם עד עכשיו סומנו בעיקר הקרייתיות, קריית מוצקין וביאליק וכן גליל עליון כמועמדות לגיטימיות לעלות ללאומית בסיום העונה, עכשיו מצטרפת רעננה כקבוצה הרביעית ולפחות לפי איך שהדברים נראים כעת הולך להיות חורף לוהט במחוז הצפוני.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();