חדשות לאומית
ספסל ,20/09/2011

ליאור שגב (28, 1.90) שבר את אגודלו במהלך אימון של טבעון/עמק יזרעאל וייעדר בין חודש וחצי לחודשיים. יריב רוקני (36, 2.02) נשאר בהפועל ת"א לעונה שלישית וישמש כמחליף לגבוהים של האדומים. טריסטון תומפסון (23, 1.95) שוחרר מעירוני ר"ג לאחר שלא הצליח להרשים.

מכה קשה נחתה על הפועל "מרנין" טבעון/עמק יזרעאל בימים האחרונים לאחר שרכזה הפותח, ליאור שגב (28, 1.90) שבר את אגדולו במהלך אימון הקבוצה וייעדר בין שישה לשמונה שבועות לפחות.

כזכור בתחילת הקיץ החתימה הקבוצה המאוחדת את אור רון כרכז הראשון, אך בהמשך צירפה גם את שגב. רון ביקש להשתחרר והקבוצה לא התנגדה לכך. היום מוצאת את עצמה טבעון/עמק יזרעאל ללא רכז משחק.

במקביל עידו סטולרו (23, 1.88) ששיחק בעונה החולפת בהפועל חולון הוחתם בקבוצה וצפוי לעלות מהספסל של יוסי בונן ולתת את מימד הקליעה יחד עם לירז אריאלי הצעיר.


שגב. מכה לטבעון/עמק יזרעאל

רוקני בשלישית

יריב רוקני (36, 2.02) שכבר היה נראה כי לא ימשיך בהפועל ת"א חתם על חוזה אצל האדומים לעונה נוספת שתהיה למעשה השלישית שלו בקבוצה. הסנטר הוותיק שעלה עם הפועל מהליגה הארצית בחן לא מעט אופציות במהלך הקיץ האחרון, אולם בסופו של דבר חתם אצל ארז אדלשטיין שחיפש גבוה ישראלי דומיננטי שישמש כחלק מהרוטציה בקו הקדמי שלו. בעונה החולפת העמיר רוקני 3.5 נק' ו-4.8 רב' ב-18 דק' משחק.

"אני שמח מאוד להמשיך ולשרת את הקהל האדום, הפועל ת"א זה הבית שלי ואעשה הכול על מנת לתקן את העוול שגרמנו לקהל בעונה שעברה ולהעלות את הקבוצה לליגת העל". אמר השחקן לאחר מועד החתימה.

לאחר שחרורו של טרייסי סמית' שלא הרשים אדלשטיין ממשיך לחפש אחר סנטר אמריקאי שיוכל להשלים את קאדר הגבוהים שלו לעונה הקרובה.


רוקני. ממשיך לעונה שלישית באדום

תומפסון הביתה

עירוני ר"ג צירפה במהלך הקיץ את טריסטון תומפסון (23 ,1.95) בוגר מכללת נורת' טקסס. לאחר קצת יותר משבוע אימונים הבין חנן הירשוביץ' שהגארד האמריקאי לא יוכל לתרום לקבוצתו יותר מדי נוכח העובדה שהוא אינו בכושר משחק. בר"ג עוד ניסו לתת לשחקן צ'אנס נוסף אך הוא אכזב ולזיסמנים לא הייתה ברירה אלא לשחררו על מנת לחפש גארד אחד שיחזק את הקו האחורי שלה שכולל כרגע את חן זיגדון, גיל אמיתי ודרור דוידי.

תומפסון הוא הזר השלישי שנחתך מתחילת האימונים בליגה הלאומית כשלפניו הייתה זו אליצור יבנה ששחררה את דילון סניד שלא הצליח להרשים והפועל ת"א שויתרה על שירותיו של טרייסי סמית' שהגיע לא בכושר ולא הצליח להתאקלם.


תומפסון. הגיע לא בכושר








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();