קייל ווילסון שב ליבנה
ברק חקלאי ,18/09/2011

הפורוורד המגוון שהגיע לשבזי במהלך העונה שעברה והרשים עם 18.3 נק' ו-7.5 רב' חוזר לישראל לאחר שכבר חתם באלופת הונגריה, אך עשה פניית פרסה. יחליף את דילון סניד שלא הצליח להרשים את נתי כהן.

אחרי שהצליח להחתים את השלד הישראלי המרכזי שלו מהעונה שעברה, אלעד הופמן, ניר גולן וצפריר וולפר, היה מצופה כי נתי כהן ישאיר גם את שני הזרים המצוינים שלו מהעונה החולפת, קייל ווילסון וצ'אד טימברלייק. למרות זאת החליט המאמן המנוסה כי הוא מעדיף לחפש שני אמריקאים אחרים שיגוונו מעט את משחקה של קבוצתו וייתנו לה דברים שהיו חסרים לה בשנה שעברה (שליטה ברב' וקליעה).

בקיץ החליט כהן להחתים את דילון סניד שחזר מפציעה קשה ברגלו ועשה את השיקום בליגה היפנית. סניד שהגיע לישראל לפני מספר שבועות לא הצליח להרשים את אנשי יבנה ולאחר מספר משחקי אימון הוחלט בקבוצה לחתוך אותו.

בינתיים ווילסון כבר הספיק לחתום בסוזלנוק, אלופת הונגריה, והיה נראה כי רגליו לא ידרכו בקרוב בישראל, אולם ווילסון לא הסתדר בקבוצתו החדשה ואז נוצר הקשר עם יבנה שלא היססה להחזיר את מי שכיכב בשורותיה בעונה החולפת עם 18.3 נק', 7.5 רב' ו-41% מחוץ לקשת.

"אני באופן אישי והאנשים ביבנה מעריכים מאד את קייל כשחקן וכאדם". אמר כהן לאחר ההחתמה. "קייל מתאים לשיטה שלנו ולדרך אותה אנו רוצים להוביל השנה וברגע שנוצרה הזדמנות להחתימו לא היססנו. אני שמח על ההחתמה ומקווה שהוא יוסיף לנו את הדברים שהיו חסרים לנו עד כה ויוביל את הקבוצה קדימה". סיכם המאמן.

ווילסון היה אמור לנחות כבר אתמול (ראשון) בארץ, אך מסיבה כלשהי פספס את הטיסה לישראל והוא צפוי להגיע היום, להצטרף לאימונים ולערוך את הבכורה המחודשת שלו במדי הקבוצה כבר מחר בטורניר לזכרו של איתי לוי ז"ל כשיפגוש את אליצור רמלה (18:00 באר יעקב).

כזכור הפורוורד האמריקאי הצטרף ליבנה במהלך העונה שעברה לאחר שדבון הארדין ביקש לעזוב ולחתום בטורקיה. ווילסון שגם אז שיחק בהונגריה נקלע לסיטואציה לא נעימה כשקבוצתו פשטה את הרגל. כהן קפץ על ההזדמנות, החתים אותו ישירות ולא התחרט על המהלך.

ווילסון החל את קריירת המכללות שלו באילינוי, אך לאחר עונה אחת בלבד עבר לוויצ'סטה סטייט בעקבות חוסר בדק'. מהרגע הראשון שלו במכללתו החדשה הוא פרח והעמיד ממוצע דו ספרתי של נק' עם למעלה מ-40% מחוץ לקשת. השיא עבורו היה בעונת 2005/6 כשהגיע עד לסוויט 16 של טורניר המכללות הגדול. בשנתו האחרונה שיתף פעולה עם מיודעינו גל מקל וכן עם רמון קלמנטה שחקנה של טבעון/עמק יזרעאל.

ב-2007 החל את מסעו באירופה כשחתם בליגה הראשונה בגרמניה. לאחר מכן עבר גם באוסטריה וקפריסין. בעונת 2009/10 זכה באליפות הונגריה עם זאלאקרמיה כשהוא מספק כמעט 12 נק' ו-6 רב' למשחק. כאמור את השנה החולפת החל באותה קבוצה שנקלעה לחובות ולאחר מספר חודשים עבר ליבנה.
עם הצטרפותו של ווילסון שמגיע על חשבונו של סניד הסגל הבכיר של כהן כולל כרגע את ניר גולן, איל אנגל, תומר דראי, דריילון ברנס, אלעד הופמן, צפריר וולפר, חן בן אליהו ובר ראובן.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();