אבי אליהו עבר לר"ג
ספסל ,14/09/2011

הרכז שכבר חתם בעירוני נהריה לפני מספר שבועות עשה אחורה פנה בעקבות הסתבכותם של הצפוניים עם הבקרה התקציבית וישחק עבור חנן הירשוביץ' בעונה הקרובה. בשנה שעברה בעפולה העמיד 14 נק' ו-5.5 אס' למשחק וכמו כן השתתף במשחק האולסטאר של הליגה הלאומית.

---דיווחו של גל גרינברג---

רכש מפתיע ומשמעותי לעירוני ר"ג. אבי אליהו (24, 1.80) חתם היום (רביעי) בקבוצה וצפוי להיות הרכז הראשון של חנן הירשוביץ'. הרכז הישראלי כזכור סגר כבר בנהריה, אולם הסחבת באישורים התקציביים מול הבקרה וחוסר הוודאות לגבי הליגה בה ישחק המועדון גרמו לו לרצות לעבור למקום אחר ולאחר שקיבל, כמו כל שאר השחקנים שחתמו בעין שרה, אישור לחפש לעצמו קבוצה בעקבות המצב, לא חשב פעמיים וסגר בר"ג.

מבחינת הקבוצה של חנן הירשוביץ' מדובר בשינוי קונספציה שכן בשנתיים האחרונות עמדת הרכז הישראלי הראשון הייתה נתונה לידיהם של בוגרי מחלקת הנוער, ואילו עם החתמתו של אליהו הוא למעשה יקבל את המושכות וינסה להוביל את הזיסמנים אל עבר עונה טובה והשתלבות בפלייאוף העליון.

אליהו שיחק בשנה האחרונה בהפועל עפולה ולמרות שסיפק ממוצעים יפים של 14 נק' ו-5.5 אס' לא הצליח למנוע מהקבוצה מהעמק את מאבקי ההישרדות בפלייאוף התחתון. אוהדי הליגה לא שכחו לו את התצוגות שנתן במהלך העונה והוא נבחר ע"י למשחק האולסטאר הראשון של הלאומית.

אליהו גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון, עם סיום התיכון עבר לשנתיים באליצור רמלה כשבשנה הראשונה נבחר לתגלית העונה. בשנה השנייה ברמלה הוא שיפר את משחקו וסיים עם ממוצע של 10.1 נק' ו-4.2 אס' ב-32 דק'.

ב-07/08 עבר למכבי אשדוד ושנה לאחר מכן הצפין לראשונה בקריירה ושיחק בהפועל יקנעם/מגידו בה נתן מספרים מצוינים של 16 נק', 6 אס' ו48% מחוץ לקשת. עונתו הטובה זיכתה אותו כאמור בחוזה בעונה שעברה בקבוצת ילדותו הפועל חולון.

הגארד שיחגוג בחודש נובמבר יום הולדת 24 שיחק גם בנבחרת הנוער 2005 ובנבחרת העתודה 2007. כמו כן, נמנה על הסגל של רוני בוסני בנבחרת האולימפית שהתאמנה בקיץ הקודם, אולם מסיבה לא ברורה לא זומן להכנה לקראת האוניברסיאדה למרות שנקודת התורפה של הנבחרת הייתה בהולכת הכדור.

הסגל של הירשוביץ' מונה כרגע את אליהו, חן זיגדון, טריסטן תומפסון, איגור מאיור, גיל אמיתי, יואב ארביב, גל אורלביץ', יריב יצקן, רביב פיטשון, רודני ווב ויובל גורפיין כאשר הכוונה של ר"ג היא לצרף גבוה ישראלי נוסף להשלמת הסגל אבל ייתכן כי היא תפתח את העונה גם הקאדר הקיים.


הירשוביץ'. ההחתמה של אליהו מסדרת לו את עמדת הרכז








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();