אפיק חוזר לרוסיה
ספסל ,13/09/2011

רכז נבחרת ישראל יישאר לעונה תשיעית מעבר לים, לאחר שחתם היום באניסיי בה ישתף פעולה עם יסמין הוקיץ'. משחקו הראשון יחזיר אותו לשיאוליאי, במסגרת מוקדמות ליגת ה-VTB.

אפיק ניסים, שהיה השחקן היחיד בנבחרת ישראל שנכנס ליורובאסקט בלי קבוצה לעונה הבאה, יוצא ממנו עם חוזה באניסיי קראסנויארסק הרוסית. זאת תהיה עונתו התשיעי ברציפות באירופה של הגארד, שמאז שחרורו בצה"ל משחק בחו"ל.

ניסים, ששיחק בארץ במכבי ראשל"צ ורמה"ש, זכה אשתקד בדאבל הצ'כי במדי נימבורק הצ'כית. הוא חוזר לשחק בליגה הרוסית, בה הופיע בעבר במדי לוקומוטיב רוסטוב. כמו כן הוא שיחק בשנים האחרונות בשטראסבורג, בי.סי קייב ופרימה ורולי.

הגארד הזריז חזר הקיץ לנבחרת ישראל אחרי שש שנות היעדרות ורשם 5.0 נק' ו-2.6 אס' למשחק ביורובאסקט. משחק השיא שלו היה בהפסד הדחוק לסרביה, בו רשם 16 נק' ו-9 אס' ב-36 דקות, לפני שיצא בחמש עבירות.

אניסיי, שסיימה את העונה החולפת במקום השישי, תשתתף שנה שלישית ברציפות באירופה ותנסה לעבור את ספרטק פרימורי במוקדמות היורוצ'אלנג', שבהן נכשלה אשתקד – גם אז מול קבוצה רוסית. בנוסף תיאבק הקבוצה במוקדמות ליגת ה-VTB מול חמש קבוצות נוספות על שני מקומות בעונה הרגילה. משחקי המוקדמות יחזירו את ניסים בעוד שבועיים בדיוק לשיאוליאי, שם שיחק עם הנבחרת באליפות אירופה.

השם המוכר ביותר איתו ישתף הישראלי פעולה הוא יסמין הוקיץ' הוותיק מבוסניה, אקס-הפועל ת"א. לוני בקסטר האמריקאי יישאר לעונה שנייה ואלמדין קיקאנוביץ' שחוזר משנת השעייה בגלל בדיקת סמים חיובית יוכל לדבר בשפת אימו עם הוקיץ'. המקומיים הבולטים בקבוצה הם פאבל גרומיקו, ויאצ'יסלאב זייצב, אנדריי קומרובסקי וסרגיי טופורוב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();