ממשיכות להפסיד
ספסל ,12/09/2011

נבחרות ישראל בכיסאות גלגלים רשמו אתמול (ראשון) הפסדים נוספים במסגרת אליפות אירופה. הגברים לא הצליחו לגבור על האיטלקים, 62-60, ואילו הנשים נחלו תבוסה צורמת להולנד, 67-14. היום (שני) ייפגשו הכחולים לבנים את בריטניה וגרמניה בהתאמה.

ישראל (גברים) 60 – איטליה 62
---מאת חגי פלק---

שתי הנבחרות התייצבו למשחק בידיעה ברורה שניצחון משפר את סיכוייהן להתברג במקום גבוה יותר בסיום השלב מוקדם כששתיהן עם מאזן זהה של ניצחון והפסד. ישראל התקשתה להיכנס לעניינים עם החטאות של ליאור דרור כאשר מהעבר השני פלגריני וקבאג'יני חגגו ברחבה הישראלית והעלו את איטליה ל-0:9 לפני שלרמן שבר את הקרח אחרי 4.5 דק' ללא סל.

כניסתם של שי רון, אלון דור-און, הנדל ובעיקר אבי בן שמחון חוללה מפנה בנבחרת המארחת שהורידה כבר ל-12:8 לפני סל קל של אמין מוחריק שבשלשה העלה את האיטלקים לראשונה לדו-ספרתי (10:20), לפני שהנדל ב-3 רצופות חתם את הרבע – 20:13 לאיטליה.

למרות שיפור בהגנה הישראלית, השיפוט הקפדני פגע מאד בישראל לירן הנדל ספג עבירה שלישית בשלב מוקדם. קבג'יני ומוחריק המשיכו להוביל את האיטלקים ולשמור על יתרון בין 7-9 נק'. האיטלקים שיפרו את ההגנה, המשיכו לההנות מהקרדיט של השופטים ועלו שוב ליתרון דו-ספרתי . ישראל עברה ללחוץ על כל המגרש, ולרמן עם 4 נק' הפיח מעט רוח חיים. איירולדי חתם את תוצאת המחצית – 36:26 לאיטליה.

האיטלקים המשיכו לייצר סלים קלים גם בפתיחת המחצית השנייה כאשר בישראל עדיין חיכו ששחקני המפתח ייכנסו למשחק. הגנה טובה של ישראל הובילה את פיליפס, רוזנברג ובן שמחון להוריד עד ל-43:37 לפני שמרקיוני שבר את הקרח. המאמץ הישראלי המשיך לתת פרי ובסיום הרבע השלישי רק 3 לאיטליה – 48:45.

דותן מישר שחזר התעורר ועשה את הנקודות ורוזנברג העלה את ישראל ליתרון ראשון (48:49, 32). ראורחי המדהים החזיר במהירות את היתרון לאיטלקים. לרמן עם 4 רצופות החזיר את היתרון לישראל (54:55, 35), ופיליפס העלה ל-3. מרקיוני הוריד מהקו ל-2. בן שמחון החטיא פעמיים מהקו אבל האיטלקים החטיאו ממצב קורץ. השופטים החזירו את הכדור בעקבות עבירת תוקף ללרמן. שתי הקבוצות לא מצאו את הטבעת במשך שתי דקות. קבג'יני קיבל מתנה והוריד לנקודה מהקו. לרמן חזר מהכפור והעלה ל-3, דקה ו-20 לסיום ושלח את הקבוצות לפסק זמן. מרקיוני חזר מפסק הזמן עם סל קשה והוריד שוב לנקודה. האיטלקים עברו ללחוץ על כל המגרש, רוזנברג החטיא מבחוץ, ומרקיוני החזיר מהקו את היתרון לאיטלקים. בן שמחון השווה מהקו חצי דקה לסיום והאיטלקים לקחו פסק זמן נוסף. די בנרדו הוותיק החזיר את היתרון לאיטלקים – 14 שניות לסיום.
ישראל הוציאה את הכדור האחרון ורוזנברג סחט עבירה 3 שניות לסיום. רוזנברג החטיא את הראשונה, ואת השנייה בכוונה. פיליפס לקח את הכדור החוזר אבל לא מצא את הטבעת.
קלעו לישראל: לרמן 16, בן שמחון 14 (8 כ"ח), פיליפס 9, רוזנברג 7 (6 אס'), מישר 4, בן טולילה והנדל 3 כ"א, אלון דור-און 2.
הרבו לאיטליה: קבג'יני 15 ו-13 כ"ח, מרקיוני 11, ראורחי 10, מוחריק 10 (11 אס', 7 כ"ח).

ישראל (נשים) 14 – הולנד 67

נבחרת הנשים של ישראל הובסה היום בפעם השלישית ברציפות, הפעם ע"י הולנד החזקה - 67:14.
מורן סמואל, קלעה 12 נק' מתוך ה-14 שקלעה כל הנבחרת וככה באמת קשה אפילו להוות יריב שקול.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();