נשק יום הדין
ספסל ,09/09/2011

קורי קאר (35, 1.93) חתם בהפועל ת"א לשנתיים הקרובות ואין ספק שהוא התשובה לכל המפקפקים בנוגע לסגל הצעיר שבנה ארז אדלשטיין. עוד בלאומית: אליצור יבנה החתימה את תומר דראי ובר ראובן, אך הובסה היום (שישי) ב-40 הפרש מול עירוני אשקלון, 92-52.

בחודש האחרון ארז אדלשטיין שמע לא מעט זמזומים מסביב לאוזן בנוגע לסגל הצעיר אותו בנה בהפועל ת"א. אמרו לו שליד מתן נאור המנוסה אין אף שחקן אחר שהיה במעמדים גדולים וברגעי הלחץ לא ירעדו לו הידיים. אז המאמן הוותיק הקשיב, והיום (שישי) יצא בהחתמה גדולה שנכון להיום טורפת את כל הקלפים בליגה הלאומית.

קורי קאר (35, 1.93) חתם לשנתיים במדי האדומים ויחזק את הקו האחורי כאשר בימים הקרובים תודיע סגנית האלופה על הרכז האמריקאי אותו תחתים. המתאזרח המנוסה ששב לעירוני אשקלון לקראת סיום העונה החולפת הראה לכולם שגם בגיל 35 הוא שחקן לגיטימי בליגה הראשונה כשסיים עם 13 נק' עם מעל ל-50% מהשדה ב-33 דק'.

קאר נבחר במקום ה-49 בדראפט ה-NBA בשנת 1998 ע"י אטלנטה הוקס, אך מהר מאוד מצא את עצמו באירופה בחיפוש אחר קריירה ארוכה. התחנה הראשונה בישראל הייתה מכבי רעננה בשנת 2000 ומאז הגארד הספיק לעבור גם בגליל עליון, רמה"ש, נהריה, מ.כ הבקעה ושלוש קדנציות שונות באשקלון.

עם החתמתו של קאר החמישייה המסתמנת של אדלשטיין מרשימה מאוד והיא ככל הנראה תכלול רכז אמריקאי, קורי קאר, מתן נאור, יונתן שולדנברד ואת טרייסי סמית', כאשר מהספסל יעלו גל איתן, בר טימור, אבירם זליקוביץ' ויותם שירן.


נאור. קיבל עזרה בניסיון

יבנה השלימה את הסגל ומפסידה במשחק אימון

קבוצתו של נתי כהן שמסתמנת כאחת המועמדות היותר רציניות של האדומים לתואר האליפות בלאומית ממשיכה להתחזק. בימים האחרונים סגרו היבנאים עם תומר דראי (26, 1.90) ששיחק בעונה החולפת בעירוני נס ציונה. הרכז החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי רעננה ובכיתה י"ב עבר למכבי ת"א עימה זכה באליפות המדינה.

"אני מאוד שמח ומתרגש לחזור לשתף פעולה עם נתי שלדעתי הוא אחד המאמנים הטובים בארץ. יש ביבנה שחקנים יוצאים מן הכלל ואני שמח שאוכל לשחק לצידם. השאיפות של יבנה מתאימות עם השאיפות שלי ואני מאוד נחוש ורעב להצליח גם בליגה השנייה וכבר לא יכול לחכות לפתיחת העונה". אמר השחקן לאחר מועד החתימה.

את קריירת הבוגרים שלו החל במגדל העמק, עבר לעונה בבני השרון ובשנים האחרונות הוא שיחק בעיקר בליגה הארצית. ב-2009/10 הספיק להעפיל עם מכבי פ"ת אותה אימן נתי כהן לליגה הלאומית, ואילו גם בעונה האחרונה עם נס ציונה הצליח לזכות באליפות. דראי יחזור לשתף פעולה עם אייל אנגל עימו שיחק אצל המלאבסים ובשנה שעברה אצל נדב זילברשטיין.

שחקן נוסף שסגר ביבנה הוא בר ראובן (19, 2.07), שהחל את דרכו במחלקת הנוער של אליצור נתניה, חתם על חוזה ארוך טווח בעירוני ר"ג, אך לא ממש הצליח לבוא לידי ביטוי בשנתיים האחרונות בסגל של הקבוצה הבוגרת. ראובן יעבה את הקו הקדמי של כהן הכולל את דילון סניד, צפריר וולפר וחן בן אליהו.

במשחק אימון ראשון שערכה יבנה מול עירוני אשקלון היום בבוקר, נחלה הקבוצה מהליגה השנייה הפסד צורם, 92-52, לסגל החדש והמרשים של אריק אלפסי שכולל את רביב לימונד, מרקו קילינגסוורת', דריל האריס, דווין מיצ'ל, יוני ניר, ניב ברקוביץ' ועמית שמחון.

ביום שלישי הקרוב תערוך יבנה משחק אימון נוסף, הפעם באולמה המשופץ בשבזי מול מכבי הוד השרון של רמי הדר. המשחק ייחל בשעה 19:30.


דראי. חוזר לשתף פעולה עם נתי כהן








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();