רון. (באדיבות אתר מנהלת הליגה)



אור רון עבר מטבעון לכפ"ס/כוכב יאיר
ברק חקלאי ,06/09/2011

הרכז בן ה-23 שכבר חתם בקבוצה המאוחדת מהעמק עשה פניית פרסה לאחר הצירוף של ליאור שגב כשהבין שלא יהיה מוביל הכדור הפותח של יוסי בונן. יחד עימו סגר הוד בן הרצל גם עם טל רונן. באולם ה"קווים" מחפשים עדיין אחרי גבוה ישראלי.

"סאגת" אור רון (23, 1.85) הסתיימה באופן סופי. הרכז המוכשר שחתם לפני כחודש בהפועל "מרנין" טבעון/עמק יזרעאל בתור רכז ראשון לאחר שהציג מספרים יפים בעונה החולפת וכן בליגת הקיץ של המנהלת, הבין שצירופו של ליאור שגב הוותיק לסגל של יוסי בונן בגורן ייפגע במעמדו, ביקש וקיבל אישור מהקבוצה המאוחדת לעזוב וסגר בהפועל כפ"ס/כוכב יאיר.

רון שהגיע למכבי הוד השרון בסיבוב השני של 2010/11 מהפועל חולון לאחר שלא קיבל הזדמנויות אצל דני פרנקו, נתן יופי של חצי עונה במהלכה הצליח להשאיר את השרונים בליגה עם 11.5 נק', 3.5 אס' ו-3.2 רב' ב-30 דק'. בליגת הקיץ שנערכה בבית מכבי לפני חודש נבחר הגארד לתגלית המפעל עם 10.6 נק', 4 אס' ו-4 רב' למשחק ומשך את עיניהם של לא מעט קבוצות בליגה הלאוממית.

הרכז בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים והוא בנו של עופר רון, ממאמני המחלקה לאורך השנים, ועוזרו של ארז אדלשטיין בהפועל ת"א בעונה הקורבה. בקיץ 2004 אף נמנה על סגל נבחרת הקדטים לאליפות אירופה. את גיל הבוגרים החל במכבי אשדוד ולמרות שהיה רק בן 18 קיבל למעלה מ-10 דק' על הפרקט בכל שבוע.

תחנתו הבאה הייתה אליצור יבנה (2007/8) בה עלה מהספסל וניסה לתרום מכישרונו ויכולותיו. לאחר מכן חתם בהפועל לב השרון ושם למעשה ביצע את פריצתו כאשר יחד עם סגל אלמוני לחלוטין ועם זר חדש העונה לשם אדריאן אוטר הצליח לסחוף את השרונים עד לחצי גמר הפלייאוף קרוב קרוב להשגת הכרטיס לליגת העל. רון נתן ב"סאונה" כמעט 10 נק', 3.8 אס' ו-3.1 רב' ב-32 דק'.

בעקבות העונה הטובה חזר ליבנה הפעם בתור הרכז הראשון של גלעד כץ (2009/10). הוא החל את טוב את השנה אך פציעה טורדנית שהגבילה אותו למשחקים רבים ולאחר מכן גרמה לו להיעדרות ממושכת השפיעה עליו ועל קבוצתו מאוד.

יחד עם רון צירפה כפ"ס/כוכב יאיר גם את טל רונן (22, 1.91) ששיחק בעונה האחרונה בהפועל לב השרון והעמיד 6.7 נק' ב-20.5 דק'.

רונן גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה וכבר מגיל צעיר סומן כאחד שיוביל את קבוצות הנוער שלה לגבהים. בגיל נערים זכה באליפות המדינה (04/05), בכיתה י"ב נבחר לשחקן העונה במחוז הצפון של הנוער לאומית (06/07) ושותף במשחק אול-סטאר הנוער. ההרצלייני הספיק גם לשחק בנבחרות הנוער והעתודה של ישראל.

עם סיום גיל הנוער הצטרף לבית"ר בנימינה (2007/8) בה נתן מספרים יפים יחסית לפעם הראשונה בה הוא משחק במסגרת בוגרת, 7.4 נק' ב-18 דק'. עונה לאחר מכן עבר להפועל נצרת עילית וב-2009/10 שיחק עבור ניר קפלן ולאחר מכן שי מיניסטר בקריית אתא ותרם כמעט 10 נק' ב-45% מחוץ לקשת ב-27 דק'.

הסגל של הוד בן הרצל ממשיך להיבנות כאשר נכון להיום הוא מונה את אור רון, מתן מרציאנו, טל רונן, שי קליינמינץ, עומר כהן, אלון טטרו, הראל קרני, ג'ארווין ג'קסון ואיתן רוטנברג. בכפ"ס/כוכב יאיר עדיין מחפשים אחר גבוה ישראלי ועוד גארד אמריקאי לסגור את הקאדר.


רונן. נשאר באזור השרון








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();