דן. מלך ההטבעות של נס ציונה



בהוד"ש ונס ציונה מכוונים גבוה
ספסל ,05/09/2011

שתי הקבוצות מהליגה הלאומית החלו באימוניהן וכתבינו היו שם על מנת לבחון את הכנותיהן לעונה הקרובה. מי הכי מרשים בסגל של רמי הדר? ואיזה שחקן זכה בתחרות ההטבעות בהפנינג שנערך אצל העולה החדשה? כל התשובות בפנים.

---מאת בני כהן ומתן בן עוז---

בהוד השרון שעם החתמתו של הפורוורד גרי גנדל (31, 2.03) לעונה נוספת הצהירה באופן סופי על כוונותיה בנוגע לפלייאוף העליון החלו להתאמן בשבוע שעבר. הקבוצה שערכה אתמול (ראשון) אימון עדיין ללא שניים מתוך ארבעת המתאזרחים היהודים/אמריקאים שלה- היידן רטנר (אמור לנחות בארץ בימים הקרובים) ו-וויל פרידמן (שמתאמן בחיפה) וכמו כן ללא החייל עומר וינטר, נראית טוב לקראת פתיחתם של משחקי האימון שהראשון שבהם ייערך ביום שלישי הבא ביבנה מול קבוצתו של נתי כהן.

רמי הדר שהגיע להוד השרון לאחר שנה וחצי במכבי "איתי" באר יעקב, ועוזרו, אורי חייטין, מפגינים אופטימיות לקראת העונה, ובקבוצה, ששבעה ממאבקי התחתית בעונה החולפת, מדברים על הסגל הצעיר ככזה שיכול להספיק הפעם לפחות לחלק העליון של הטבלה.

כזכור, בקיץ האחרון החליט ג'ף רוזן, בעליה של קבוצת מכבי חיפה, לתמוך בקבוצה מהשרון ולהפוך אותה למעין 'קבוצת בת של חיפה', וצירף מס' לא מבוטל של אמריקאים/יהודים וזרים אשר הרשימו במחנה המסורתי אותו הוא עורך בפלורידה, ארה"ב.



השחקן הבולט עד כה באימוני הקבוצה הוא ללא ספק הזר המוכשר חאבי הרננדס (23, 1.82). הגארד הפורטוריקני , ששיחק אשתקד בקולג' צפון קרוליינה סטייט, מפגין קליעה מרשימה ויכולת גבוהה באימונים עד כה, ונראה שיחד עם הזר הנוסף, ג'ארל וויליאמס (23 2.03), המתאזרח הפיקח טוד לורנטהאל (24, 1.90) וכאמור החתמתו של גנדל המנוסה, עתיד הקבוצה נראה ורוד- וכל זאת טרם הגעתם של שאר שחקני הסגל. שחקן נוסף שצורף בימים האחרונים לקבוצה הוא אלן סקוורר (אחיו הצעיר של יחזקאל, שחקנה של העולה החדשה לליגת לוטו, מ.כ הבקעה), שהגיע היישר ממחלקת הנוער של מכבי ת"א.

לקראת פתיחת העונה דיבר יו"ר הקבוצה, אורי אשכנזי, על המטרות לעונה הקרובה: "יש רצון להביא מהשחקנים הצעירים הללו הכל. המטרה היא פלייאוף עליון, כרגע אין מחשבה לעלות ליגה. אנו שואפים למצוינות וברוח החברה המאמצת סנו נוביל פרויקט ספורטיבי ציוני לתפארת. יש לציין גם את מחלקת הנוער המצוינת של הקבוצה אשר תהיה חלק בלתי נפרד בעונה הקרובה".

גרי גנדל המנוסה סיכם את שבוע האימונים הראשון כשאמר: "האימונים קשים ומגבשים, כך שנקווה שיהיה קל בקרב". ללא ספק, צפוי לנו חורף חם ללא ספק בהוד השרון.


הדר. בטוח ביכולת של שחקניו

הפנינג יפה לפתיחת האימונים של נס ציונה

העולה החדשה מנס ציונה ערכה את אימונה הרשמי הראשון (א') ועשתה זאת בסטייל שלא היה מבייש קבוצה בליגה הראשונה בישראל. לפני האימון נערך הפנינג לשחקני מחלקת הנוער בשיתוף הקבוצה הבוגרת. האירוע כלל תחנות ומשחקים לשחקני בית הספר לכדורסל וקבוצות הקט-סל יחד עם טל דן וחבריו.

קצת לפני תחרות ההטבעות והשלשות של קבוצת הבוגרים עם שחקני מחלקת הנוער, הקבוצה הציגה את כל הסגל שלה לעונת 2011/2012 שכולל את רז זהביאן, אורן פליישר, דורי אסף, טל קרפלס, דן בנק, עומר רוב, טל דן, עמית דויטש, גיא ויינברג, בר קפטה, קורי לואו, ברקסטון דופרי ושחקני קבוצת הנוער שישתלבו בקבוצה הבוגרת: ארז קארו, אופק לוי, יוסי סביה ואורי גרמיזו.

בתחרות השלשות השתתפו שלושה שחקנים מהקבוצה הבוגרת: גיא ויינברג, אורן פליישר והזר החדש, קורי לואו. לבסוף, דווקא שחקן קבוצת הנוער, אופק לוי, זכה בתחרות.

מיד לאחר מכן החלה תחרות ההטבעות ובה השתתפו טל דן, קורי לואו, ברקסטון דופרי, עמית דויטש ושני שחקני קבוצת הנוער אורי גרמיזו ויוסי סביה. לגמר הגדול הגיעו דן, לואו וסביה. לבסוף דן היה זה שזכה בניצחון עם הטבעות מדהימות.

לקראת סיום האירוע נערך משחק אולסטאר בהשתתפות חמישה שחקנים ממחלקת הנוער ועוד חמישה מקבות הבוגרים. טל דן סיפר על המטרות לקראת 2010/11: "המטרה הראשונית שלנו זה להגיע לפלייאוף העליון ומשם הכל יכול להיות. היום זה האימון הראשון שלנו ביחד וזה בינתיים נראה טוב. כרגע אנחנו מנסים להתגבש כקבוצה ליחידה אחת וננסה להגיע הכי גבוה שאפשר".


קורי לואו מנסה את מזלו בתחרות השלשות








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();