להפועל ת"א יש זר ראשון
ברק חקלאי ,05/09/2011

הרוקי טרייסי סמית (23, 2.03) חתם בהדר יוסף ויחזק את הקבוצה של ארז אדלשטיין. סיים ארבע שנים בנורת' קרוליינה סטייט עם 14 נק' ו-5.7 רב' למשחק.



בחודש וחצי האחרונים היה עסוק ארז אדלשטיין בסגירת סגל הישראלים שלו לעונה הקרובה ורק לאחרונה התפנה בחיפושים קדחתניים אחר שני זרים. בסופ"ש האחרון צירפו האדומים את טרייסי סמית' (23, 2.03) בוגר מכללת נורת' קרוליינה סטייט כאשר הפועל תהיה הקבוצה המקצוענית הראשונה בה הוא משחק. בשנת הסיניור שלו צבר הפורוורד/סנטר 14 נק' ו-5.7 רב' ב-27 דק'.

סמית' מזכיר מאוד במימדיו את אקס הפועל, אדריאן אוטר, ונהנה בעיקר לשחק עם הגב לסל כשהוא מציג תנועות מגוונות. למרות גודלו מדובר בשחקן זריז מאוד שמנצל את מהירותו כדי לגבור על יריבם גבוהים ממנו ובצד ההגנתי הוא יכול גם לחטוף לא מעט כדורים לאותם שחקנים.

עונתו השלישית במכללה הסתיימה בצורה נהדרת עם 16.5 נק' ו-7.3 רב'. היכולת הטובה גרמה לו להאמין כי יוכל להיבחר בדראפט ה-NBA והוא אכן רשם את עצמו לאירוע, אולם בסופו של דבר התחרט וחזר לשנה רביעית בקרוליינה. בחודש נובמבר עבר פציעה לא קלה בקרסולו שבעקבותה עבר ניתוח ונעדר מספר שבועות. משחק הטוב ביותר בעונת 2010/11 היה בניצחון על וויק פורסט כשסיים עם 23 נק' ו-11 רב'.

חלק מהישגיו היותר מרשימים הם הימנותו על סגל נבחרת ארה"ב הרחב עד גיל 19 בשנת 2007. בשנתו השלישית במכללה נבחר לחמישייה השנייה בקונפרנס ה-ACC החזק והוביל את קרוליינה עד לחצי גמר הטורניר המחוזי.

עם סיום קריירת המכללות שלו ניסה את מזלו במספר מחנות קדם דראפט ולמרות תחזיות לבחירתו בסיבוב השני, הדבר לא קרה והוא נאלץ לחפש את עצמו באירופה והפועל כאמור תהיה תחנתו הראשונה. כבר עכשיו ניתן לומר שיהיה לו חבר וותיק בישראל, מדובר בחאבי גונזאלס, שחקנה החדש של מכבי הוד השרון ששיחק עימו בנורת' קרוליינה סטייט.

הסגל של ארז אדלשטיין עם הצטרפותו של סמית' כולל כרגע את בר טימור, גל איתן, נועם מטלון, אבירם זליקוביץ', יותם שירן, יונתן שולדנברנד והצעירים יונתן אלפסי, איתי כהן וניסו סביליה. המאמן המנוסה עדיין לא ויתר על חיפושיו אחר גבוה ישראלי נוסף וכמובן מעוניין לצרף גארד אמריקאי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();