קרפלס בנס ציונה
ברק חקלאי ,30/08/2011

הפורוורד הצעיר שסיכם לפני למעלה מחודש בעולה החדשה ללאומית נאלץ להמתין למו"מ בין קבוצת נעוריו המחזיקה בכרטיס השחקן שלו, מכבי ראשל"צ, לזו של נדב זילברשטיין על סכום ההשאלה. בקיץ היה חלק מהסגל הרחב של הנבחרת האולימפית.



הוא אומנם היה בין השחקנים הראשונים איתם סגרה העולה החדשה, עירוני נס ציונה, אולם בשל מו"מ על מחיר השאלתו מקבוצת נעוריו, מכבי ראשל"צ, המעבר הרשמי נדחה בלמעלה מחודש ימים. בסופו של דבר טל קרפלס (21, 1.94) מצא את דרכו למועדון של נדב זילברשטיין.

הפורוורד הכישרוני החל את העונה החולפת במדי הכתומים מבית מכבי, אך לאחר שהבין כי לצערו לא יקבל יותר מדי צ'אנסים אצל אפי בירנבוים החליט לרדת ללאומית ולשחק באליצור יבנה בה כדרר כבר ב-2009/10. קרפלס לא הצליח כ"כ להיכנס לקצב של היבנאים שרצו נהדר עוד לפני הגעתו ושיחק 11 דק' בהן קלע 2.7 נק' וקטף 2.2 רב'.

הישראלי גדל כאמור בעיר היין ובמקביל שיחק בגימנסיה הריאלית (אצל נדב זילברשטיין). יכולתו הטובה בגילאים הצעירים זיכתה אותה בהשתתפות במשחק האול-סטאר בשנת 2008 בו הפציץ 17 נק' ב-19 דק'. את עונתו הראשונה בבוגרים העביר על הספסל בבית מכבי כאשר שותף רק ב-4 משחקים בליגה. בשנה שעברה כדרר כאמור ביבנה.

גם במדים הלאומיים יש לשחקן מספר הופעות כששיחק במדי נבחרות הנוער והעתודה. באליפות אירופה דרג ב' לעתודה שנערכה בקיץ 2010 קרפלס היה מהשחקנים הבולטים בנבחרת של יעקב ג'ינו וסיים עם 9.1 נק' ו-3.8 רב' ב-22.4 דק', אך זה לא עזר להעפלה לדרג א'.

למרות שלא היה בתוכניות של רוני בוסאני, מאמן הנבחרת האולימפית, לקיץ הקרוב, זומן בדקה ה-90 לסגל הרחב, אך בסופו של דבר נופה בימים האחרונים של ההכנה ולא נסע לאוניברסיאדה שנערכה בשנזן, סין.

קרפלס שזכה לפני מספר חודשים בתחרות Red Bull King Of The Rock שנערכה באר. והפגישה 64 כדורסלנים במשחקי 1 על 1, ייסע ב-21 בספטמבר לכלא אלקטרז שבסן פרנסיסקו על מנת להשתתף באירוע הבינ"ל אותו מארגן, רג'ון רונדו, שחקנה של הבוסטון סלטיקס.

עם הצטרפותו של הפורוורד בן ה-21 הסגל של נס ציונה כולל את עומר רוב, קורי לואו, דן בנק, עמית דויטש, טל דן, ברקסטון דופרי ורז זהביאן כשזילברשטיין מעוניין להוסיף עוד ישראלי בכיר כדי לסגור סופית את הרוטציה שלו.


זילברשטיין. אם הכול יתחבר יהיה מעניין בנס צינוה








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();