לכפ"ס/כוכב יאיר יש זר ראשון
ברק חקלאי ,30/08/2011

ג'ארווין ג'ונסון (23, 1.98) המשחק בעמדות 3-4 יחזק את הקבוצה של הוד בן הרצל בעונה הקרובה. בוגר אוניברסיטת CALIFORNIA STATE FULLERTON סיפק בשנתו האחרונה 14.3 נק' ו-7 רב' ב-29 דק'.

הפועל כפ"ס/כוכב יאיר הודיעה היום (ג') על החתמתו של זר ראשון לעונת 2011/12. מדובר בפורוורד ג'ארווין ג'ונסון (23, 1.98), בוגר מכללת CALIFORNIA STATE FULLERTON שסגר בשנת הסיניור שלו 14.3 נק' ו-7 רב' ב-29 דק'.

מדובר בפורוורד אתלטי וחזק שיכול לשחק בעמדות 3-4. לג'ונסון תנועות מרשימות עם הגב והפנים לסל, סוחט הרבה מאוד עבירות שבעקבותיהן הולך לקו העונשין מספר רב של פעמים (קולע מעל ל-72% מהקו). היה מהשחקנים הבולטים במכללתו שסיימה במקום השישי במחוז ה-BIG WEST מה-NCAA.

ג'ונסון הוא יליד קופמטון, קליפורניה. החל את קריירת המכללות שלו בסאן דייגו סטייט, אך לאחר שנתיים בהן ראה בעיקר ספסל החליט לעבור לקליפורניה סטייט. בעקבות המעבר ישב שנה אחת בחוץ, אולם בשתי העונות האחרונות שלו נתן יופי של מספרים.

ממכללתו של ג'ונסון יצאו מספר שחקנים מרשימים ב-NBA ביניהם ברוס בואן שמחזיק בשלוש טבעות אליפות עם סאן אנטוניו ספרס (2003, 2005 ו-2007), סדריק סאבלוס, אלוף תחרות ההטבעות באולסטאר 2005 ששיחק בעיקר בפיניקיס סאנס והלוס אנג'לס לייקרס והזיכרון המקומי שלנו הוא מהתקופה הקצרצרה שעבר בהפועל ת"א בעונת 2002/3. גם פרנק רובינסון, שחקנה של מכבי חיפה בעונה החולפת הספיק לעבור במכללה.

מחוז ה-BIG WEST בו שיחק ג'ונסון יביא השנה לליגה הלאומית שני שחקנים נוספים ואולי אף שלושה. לני דניאל, הפורוורד החדש של שרון אברהמי בקריית אתא, טוד לורנטאל, המתאזרח של רמי הדר בהוד השרון וג'ורדן ויינר יהודי/אמריקאי נוסף שהתאמן במחנה של ג'ף רוזן בפלורידה שהספיק כבר לסכם בטבעון/עמק יזרעאל, אולם אתמול (ב') הודיעה הקבוצה המאוחדת על חזרתה מהכוונה לצרפו, אך הוא עדיין מחפש מועדון מהליגה השנייה שיקלוט אותו.

הסגל של הוד בן הרצל נכון לעכשיו הוא בין הצעירים ביותר בלאומית (בדומה לשנתיים האחרונות) וכולל את מתן מרציאנו, איתן רוטנברג, הראל קרני, שי קליינמינץ, אלון טטרו ועומר כהן. המאמן השרוני מחפש אחר רכז אמריקאי ועוד שניים-שלושה ישראלים בעיקר בקו הקדמי כדי לסגור סופית את הקאדר שלו לעונה הקרובה.


בן הרצל. החתמת זר ראשונה








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();