עפולה החתימה עוד אמריקאי מנוסה
ברק חקלאי ,22/08/2011

רוני לאמל (29, 1.96) שזכה לפני שנתיים עם ליידן בגביע המדינה ההולנדי ואף הספיק לשחק בליגה השנייה בספרד מצטרף לקבוצה מבירת העמק. "זה בדיוק השחקן שחיפשנו" אמר ראובן מלול. בעונה החולפת לא שיחק כדורסל באופן מסודר ולכן הוא מגיע לשבועיים של התרשמות שלאחריהם יוחלט סופית על עתידו.

הפועל עפולה היא הקבוצה השמינית בליגה הלאומית שמשלימה את מכסת הזרים שלה לעונת 2011/12. היום (ראשון) הודיעו הצפוניים על החתמתו של רוני לאמל (29, 1.96), גארד/פורוורד בעל עבר מרשים באירופה. לאמל מצטרף לפורוורד, גרג ת'ודניק שסגר בעפולה לפני מספר שבועות. את השחקן מייצגים הסוכנים מתן סימן טוב ולירון פנאן.

"זה בדיוק השחקן שחיפשנו. מדובר בשחקן עם רזומה מוכח בקבוצת צמרת בליגה ההולנדית שנשאר שנתיים בקבוצה אחת מה שמראה על אופי נוח. מהשיחות שקיימנו עולה כי מדובר בשחקן עם רעב גדול לשוב ולהוכיח את עצמו ואני מאמין ומקווה שהוא ישתלב מצוין בתלכיד שבנינו בקבוצה". אמר ראובן מלול, מאמנה של עפולה לאחר ההחתמה.

לאמל, בוגר מכללת אובורן (NCAA) סגר את עונת הסיניור שלו עם כמעט 14 נק' ו-4 רב' למשחק. קריירת הבוגרים שלו החלה באוראנס מהליגה השנייה בספרד (2006/7), אך כבר בינואר עזב את אירופה ושב לליגות החצי מקצועניות בארה"ב.

ב-2008 שב ליבשת הישנה הפעם לליגה הפינית בה נתן יופי של מספרים עם 15.3 נק', 5 רב' ו-43% מחוץ לקשת. היכולת הטובה שלו הקפיצה אותו כבר בדצמבר של אותה שנה לליידן מהליגה הראשונה בהולנד. 15 משחקים הוא הספיק לשחק עם הכתומים בהם נתן 13 נק' ב-80% מקו העונשין.

עונתו הטובה בקריירה הייתה ב-2009/10 כשזכה יחד עם ההולנדים בגביע המדינה, הגיע עד לחצי גמר הפלייאוף והשתתף במשחק האולסטאר. 14.2 נק' ו-4.7 רב' היו לו באותה עונה.

ב-2010/11 קיבל מספר הצעות מקבוצות ברחבי אירופה, אך בסופו של דבר החוזים שהוצעו לו לא סיפקו אותו מבחינה כלכלית והוא החליט להישאר בארה"ב. זה שהוא לא שיחק בעונה החולפת הביאה את העפולאים להתנות את חוזהו בהתרשמות של שבועיים שלאחריה יוחלט סופית האם לצרפו.

עם הצטרפותו של לאמל הסגל של הקבוצה מבירת העמק כולל את הרן שיפמן, יוני דרעי, אלעד אליהו, גיא כהן, טל אזולאי, גרג ת'ודניק, עוז בלייזר ועוז קלימי. עוד מספר צעירים מקומיים יצטרפו לקאדר שיפתח את האימונים באופן רשמי בשבוע הבא.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();