הדר. מאמין בסגל שלו



המושבה היהודית בהוד השרון
ברק חקלאי ,21/08/2011

קבוצתו של רמי הדר חשפה סוף סוף את הסגל שלה לעונה הקרובה. ארבעה מתאזרחים, שלושה ישראלים צעירים ועוד שני זרים עם פוטנציאל. האם הקאדר הזה יוכל להגיע לפלייאוף העליון ואולי אף מעבר לכך? ימים יגידו, מה שבטוח אסור להספיד את המאמן המנוסה.

בזמן שרוב הקבוצות בליגה הלאומית מפרסמות מדי יום את החתמותיהן לעונה הקרובה, מכבי הוד השרון לא השתתפה בחגיגה והעדיפה לשמור את הקלפים קרוב לחזה ורק ברגע שכל הסגל שלה נסגר היא חשפה אותו.

נתחיל מהישראלים: שלושה צעירים צירף רמי הדר, בראשם הענק ההולנדי/ישראלי, אקסל ואן אוורקרק (20, 2.06) שהוחתם על חוזה למספר שנים במכבי חיפה ויגיע כחלק מההסכם שנחתם בין שתי הקבוצות לאולם עתידים. בעונה החולפת שיחק הסנטר בחממה של יקנעם/מגידו אך לא קיבל ממש צ'אנס, פחות מ-4 דק' למשחק.

השחקן השני שחתום בהוד"ש הוא עומר וינטר (21, 1.88)שעל הצטרפותו פורסם ב"ספסל" כבר לפני מספר ימים. וינטר, בוגר מחלקת הנוער של בני הרצליה ואלוף ליגת העל לתיכונים בעונת 2008/9 עם היובל הרצליה, כבר שיחק לפני שנתיים ב"עתידים". את העונה האחרונה העביר ב"סאונה" של לב השרון, אולם מכת פציעות שתקפה אותו מספר פעמים מנעה את פריצתו.

דן רפאל (18, 1.94)הוא הישראלי השלישי בקבוצה. רפאל, פורוורד שסיים בעונה שעברה את קריירת הנוער שלו בהפועל חולון, בה שיחק גם כסנטר יצטרך לעשות התאמות בבוגרים ולעבור לעמדה מס' 3. יהיה מעניין לראות כמה קרדיט יקבל השחקן מהדר במהלך השנה. רפאל היה חלק מנבחרת הקדטים בקיץ 2009 ונמנה על הסגל הרחב של נבחרת הנוער.


רפאל. יצטרך לשנות עמדה בבוגרים

גזרת המתאזרחים היא ללא ספק העניין המרכזי בקבוצה הצנועה מהשרון. לא פחות מארבעה כאלו ינסו להתאקלם בצורה טובה בישראל. הראשון עליו גם פורסם כבר ב"ספסל" הוא היידן רטנר (21, 1.82), בוגר מכללת מרי קרייסט (NCAA2) בה היה אחד הכוכבים הגדולים. רטנר משחק גם כרכז, אך נוטה יותר לעמדת הקלעי. במחנה של ג'ף רוזן בפלורידה הצליח להרשים מאוד את הצוות המקצועי של מכבי חיפה והוחתם על חוזה.

טוד לורנטאל (24, 1.90), בוגר מכללת קליפורניה דיוויס (NCAA) הוא מתאזרח נוסף שינסה להראות את יכולותיו בקבוצה של הדר. לורנטאל שהחל את תקופתו במכללות דווקא בהוואי, עזב לאחר עונה לדיוויס ובה התקדם משנה לשנה. ב-2010/11 היה שחקן חמישייה בקולג' עם 31 דק' בהן אומנם לא קלע יותר מדי (2.3 נק' למשחק), אבל קטף 5 רב' ומסר 4 אס'.

המתאזרח השלישי הוא צ'ארלי דיוהרסט (23, 1.95) שסיים את לימודיו במכללת שארלוט. גם הוא בדומה לשאר המתאזרחים לא ממש הרשים בתקופת הקולג'ים שלו. דיוהרסט גם סבל משתי פציעות רציניות במהלך תקופה זו, אחת בשנה הראשונה שלו כאשר נפצע ברגל השמאלית ופספס את כל המשחקים. בשנתו השלישית נפצע בברך לאחר 12 משחקים וגמר את העונה. מדובר בגארד פיזי שהולך חזק לרב', יודע למסור ושומר לא רע בכלל.

וויל פרידמן (23, 1.95) הוא האמריקאי/ישראלי האחרון של הוד השרון. פרידמן גארד בוגר מכללת קליפורניה סטייט איסט ביי (NCAA2) בה נתן ממוצעים יפים של מעל ל-10 נק' למשחק במהלך ארבע שנותיו.


פרידמן. חלק ממתקפת המתאזרחים

הזרים של הדר בדומה לכל הסגל שלו אנונימיים מאוד, אבל פוטנציאלית יכולים להצליח מאוד בליגה הלאומית. חאבי גונזאלס (22, 1.83), פורטוריקני ששיחק בקולג' בצפון קרוליינה סטייט ובעונתו השלישית קלע כמעט 10 נק', מסר 3.7 אס' וקטף 3.3 רב' במעל ל-20 דק'. בהוד השרון בונים מאוד על השחקן. מדובר ברכז טהור שחושב על מסירה לפני זריקה, מה שחסר להרבה מאוד פוינט גארדים בליגה. לאחר שסיים בצפון קרוליינה נבחר בדראפט הפורטוריקני ושיחק מספר משחקים בקבוצה מקומית.

הזר השני הוא ג'רל וויליאמס (23, 2.03), פורוורד/סנטר מאוניברסיטת לה סאל המרשימה. וויליאמס שסיים בעונה החולפת ארבע שנים בקולג' היה אחד משחקניה המצטייים וסגר כמעט 14 נק' ו-8 רב' למשחק. מדובר בפורוורד יעיל, חכם מאוד, אתלט ונייד שיכול לקלוע עם הפנים והגב לסל. הדר עדיין מחפש ישראלי בכיר שיסגור באופן סופי את הסגל שלו לעונת 2011/12.


וויליאמס. חכם, נייד ויעיל






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();