אלעד קנפו בעפולה
ברק חקלאי ,18/08/2011


הפורוורד בן ה-22 סיכם את תנאיו בקבוצה של ראובן מלול שממשיכה להראות נכונות להיות בצמרת הלאומית. כזכור בימים האחרונים חתמו בבירת העמק גם עוז בלייזר והרן שיפמן שהצטרפו ליוני דרעי, אלעד אליהו, גיא כהן, טל אזולאי וגרג ת'ודניק.

ראובן מלול לא מוכן להירגע. המאמן העפולאי ממשיך לחמש את הסגל שלו בעוד ועוד שחקנים והפך את קבוצתו לאחת המעניינות שישחקו העונה בליגה הלאומית ובטוח כזו שיהיה קשה מאוד לנצח אותה בביתה. היום (חמישי) נודע ל"ספסל" כי עפולה סיכמה את התנאים עם הפורוורד אלעד כנפו (22, 2.01) שהחל את העונה שעברה בהפועל בארי ובהמשך עבר לעירוני נהריה וסיים עם 5 נק' ו-3.1 רב' ב-13.4 דק'. סוכנו של השחקן הוא אביעד גרוניך.

כנפו יליד באר שבע, שיחק במכבי ת"א אבל סיים את גיל הנוער בבירת העמק. יכולתו הטובה עם הבאר שבעים סידרה לו השתתפות במשחק אולסטאר הנוער של 2007 שבסיומו אף נבחר ל-MVP עם 11 נק' ו-4 רב' ב-15 דק'.

ב"ש הייתה גם קבוצתו הראשונה בבוגרים במהלכה שיחק שנתיים עד למעשה שזו קרסה. בעונת 2008/9 הצטרף להפועל בארי וכדרר ב"בור" במשך שנתיים וחצי עד למעבר לנהריה הצפונית. כנפו היה חלק מהימים השמחים של הקיבוץ הדרומי בו הם היו רחוקים מרחק נגיעה מכניסה לפלייאוף העליון (2009/10).

לצערו בעונה החולפת לא מצא כימיה עם חנוך מינץ שאימן את בארי במחזורים הראשונים ובעקבות כך עזב לעין שרה. יהיה מעניין לראות איך הפורוורד בן ה-22 ישתלב בקבוצה של ראובן מלול והאם יעלה בחמישייה או מהספסל.

הסגל של עפולה כולל כרגע בקו האחורי את יוני דרעי, הרן שיפמן, אלעד אליהו, גיא כהן ועוז קלימי ואת הגבוהים, טל אזולאי, עוז בלייזר, אלעד כנפו גרג ת'ודניק וההחתמה האחרונה האמריקאי רוני לאמל.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();