גרין יוצא לאיטליה
ספסל ,17/08/2011

הסנטר שרשם אתמול את הופעתו ה-150 במדי נבחרת ישראל, עוזב את מכבי ת"א בפעם השנייה בלבד בשבע השנים האחרונות וישחק בטראמו. יפגוש את גל מקל לדרבי ישראלי נדיר בליגה האיטלקית.

אחרי שלוש עונות במכבי תל-אביב, יניב גרין עוזב את ישראל ואת הקבוצה ומצטרף לגל מקל בליגה האיטלקית לאחר שחתם בקבוצת טראמו מהליגה הראשונה.

גרין (31, 2.06) גדל בנוער של בני הרצליה יחד עם טל בורשטיין ואורי יצחקי והיה גורם עיקרי בדור הזהב של הכדורסל הישראלי שזכה במדליית כסף באליפות אירופה לעתודה 2000. גרין שיחק בתחילת הקריירה בבני הרצליה, מכבי רעננה והפועל ת"א. בעונת 04/05 הגיע לראשונה למכבי ת"א ומאז הוא משחק בקבוצה מלבד עונה אחת (07/08) בה יצא לשחק ברוסיה במדי סמארה.

בקיץ 2008 חזר גרין למדים הצהובים, לאחר שהובטח לו שהוא יקבל דקות משחק. עם זאת, מעונה לעונה הוא הידרדר ברוטציה והפך לשחקן ספסל שולי. בשנים האחרונות הוא סובל מבעיות חוזרות ונשנות בגבו, שגרמו לו לגמור את העונה שעברה כבר בינואר.

הסנטר של נבחרת ישראל בעשור האחרון ישחק בטראמו לצידם של האמריקאים ברנדון בראון, דניאל בראון, טריי ג'ונסון, הצרפתי ולריו אמורוסו והאיטלקים רוברטו פולטס, ברונו קראלה וג'יאנולקה לולי. הקבוצה סיימה את העונה האחרונה במקום ה-15 והיתה אמורה לרדת לליגה השניה אבל קנתה את מקומה חזרה בליגה הראשונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();