עפולה ממשיכה במסע הרכש
ספסל ,16/08/2011

בבוקר החתימה הקבוצה של ראובן מלול את עוז בלייזר בערב היא השלימה את קו הגארדים הישראלי שלה עם הרן שיפמן (27, 1.83) שחוזר לעמק אחרי שנים רבות. בעונה החולפת שיחק בעירוני נהריה והפועל בארי וסיים עם 11 נק' ו-3.4 אס'.

---דיווחו של דותן נווה---

בהפועל עפולה הבטיחו להחתים בימים הקרובים גארד בכיר בלאומית והם עמדו במילה שלהם עם צירופו של הרן שיפמן (27, 1.83) שנחשב לאחד הרכזים הטובים בליגה. את העונה האחרונה החל בעירוני נהריה אך לאחר שראה שהעניינים לא ממש מסתדרים בקבוצתו של שאול אייזנברג עזב וחזר להפועל בארי הדרומית בה שיחק בשנתיים האחרונות.

ה"דוכס" סגר את השנה עם 11 נק' ו-3.4 אס' ב-27 דק', אך בסיומה ירד עם הבארניקים לארצית למרות מסע הישרדות מרשים.יש לציין כי שיפמן החזיק בידו מספר הצעות מפתות מקבוצות הליגה, אך העדיף לשוב לקרבת ביתו אשר ביקנעם ולשחק בקבוצה צעירה ורעבה כמו שבונה ראובן מלול בבירת העמק.

"קרב" מעניין יהיה בין שיפמן ליוני דרעי הנמצאים על אותה עמדה ויילחמו על גופיית הרכז הראשון בעפולה. לשניים עבר משותף בבארי כאשר הגארד מאשדוד ביצע את עונת הבכורה שלו בלאומית ב"בור" בזמן ששיפמן שימש כרכז הפותח.

שיפמן, בנו של בארי ז"ל (אחד מהאגדות של גבת), גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה. לאחר שנתיים וחצי שלא קיבל הזדמנויות בבוגרים של הירוקים ירד ללאומית ושיחק בהפועל מגדל העמק.

ב-05/06 סבל מעונה נוראית מבחינת פציעות ושותף רק ב-10 משחקים. לאחר מכן הצטרף לתנועה הקיבוצית שהכיר כ"כ טוב מהבית וחתם בהפועל יקנעם/מגידו אותה הוביל לעונה חלומית ועד לחצי גמר הפלייאוף העליון כשהוא מנפק מספרים סולידיים של 10 נק' ו-4 אס' למשחק.

שנה אחת הספיקה לו "במבצר" והוא עבר להפועל נצרת עילית. ה"דוכס" רצה קצת שינוי ועזב את הצפון המוכר כדי לחתום בהפועל בארי הדרומית. במשך שנתיים שיחק ב"בור" והפך למנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה וליקיר האוהדים. 2009/10 הייתה ככל הנראה השנה הטובה בקריירה שלו אותה סיים עם 13.5 נק' ו-5.2 אס' וכמעט סידר לאדומים לבנים מקום בפלייאוף העליון. כאמור את העונה החולפת החל בנהריה וחזר במהלכה לבית החם בבארי.

הסגל של ראובן מלול חסר כעת רק גארד זר ועוד מספר שחקנים ישראלים צעירים כדי להיות סגור לחלוטין. יוני דרעי, אלעד אליהו, גיא כהן, גרג ת'ודניק, טל אזולאי, עוז בלייזר ושיפמן נמצאים כרגע בקאדר של העפולאים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();