עוז בלייזר חתם בעפולה
ספסל ,16/08/2011

הפורוורד המוכשר בן ה-19 בוגר מחלקת הנוער של גלבוע ששיחק בקיץ האחרון במדי נבחרת העתודה באליפות אירופה יכדרר בעונה הקרובה בקבוצה של ראובן מלול בבירת העמק. "אוכל לתרום את חלקי למועדון העפולאי".

בהפועל עפולה ממשיכים בהחתמות לקראת סגירת הסגל. היום (ג') הודיעה הקבוצה על החתמתו של עוז בלייזר (18, 1.99) לעונה הקרובה. הפורוורד, תושב כפר תבור, סיים השנה את גיל הנוער במחלקה של גלבוע/מעיינות ונבחר לחמישיית העונה במחוז הצפון. יכולתו הטובה במדי המועדון מהעמק זיכתה אותו בכניסה לסגל נבחרת העתודה לאליפות אירופה שנערכה הקיץ.

"אני מאמין שאחרי הניסיון שצברתי בגלבוע ובנבחרות אני אוכל לתרום את חלקי למועדון העפולאי". אמר השחקן לאחר החתימה על החוזה בבירת העמק. גם ראובן מלול, מאמן הקבוצה התייחס לצעיר החדש שמצטרף לסגל שלו. "אני מאמין שבעזרת עבודה קשה של בלייזר והצוות המקצועי יוכלו במועדון העפולאי ליהנות מפירות ההחתמה כבר בעונה הקרובה".

כבר בשנה שעברה היה בלייזר חלק מנבחרות ישראל כששיחק באליפות אירופה לנוער שנערכה בת"א. הישראלי בן ה-18 קיבל מדני פרנקו 16.5 דק' בהן תרם 5.8 נק' ו-4.6 רב'. בקיץ הנוכחי למרות שלא רבים האמינו כי יצליח להיכנס לסגל הסופי של גיא גודס בנבחרת העתודה השיג בלייזר את המטרה. באליפות עצמה בחר עוזר המאמן של מכבי ת"א לא להשתמש בבחור יותר מדי ורק בשני המשחקים האחרונים שהיו לפרוטוקול בלבד לאחר שהנבחרת לא הצליחה להעפיל לדרג א' הוא שותף והראה ניצוצות יפים עם שני דאבל דאבל (20 נק' ו-11 רב', 10 נק' ו-11 רב').

הסגל של ראובן מלול כולל היום את יוני דרעי, אלעד אליהו, גיא כהן, טל אזולאי, גרג ת'ודניק ובלייזר כשהכוונה היא להביא עוד זר בעמדות הגארד ועוד מספר ישראלים צעירים שישלימו סופית את הקאדר של עפולה לעונת 2011/12.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();