נועם מטלון סגר בהפועל ת"א
ספסל ,14/08/2011

רכש רביעי הקיץ לאדומים שמצרפים לשורותיהם את הגארד בן ה-24 בעל ידית הנפץ. בשלוש העונות האחרונות שיחק בהפועל עפולה ומ.כ הבקעה (שלוש עליות ליגה) והשיג בהם ממוצעים דו ספרתיים מרשימים. כרגע ארז אדלשטיין מתפנה לחיפושים אחר גבוה ישראלי ושני אמריקאים.

---דיווחו של חגי פלק---

לא מעט גבות הורמו בעקבות מסע הרכש הדל יחסית של הפועל ת"א עד עכשיו מסע שכלל בינתיים את רק את שלישיית הצעירים, בר טימור, אבירם זליקוביץ' ויותם שירן, לעומת עזיבתם של ירון להט, אלעד אליהו, יריב רוקני, ברייאן אוסברי, אדריאן אוטר וטוהר חיימוביץ'.

היום (א') סגרה הפועל עם הגארד, נועם מטלון (24, 1.97), ששיחק בשנתיים האחרונות במ.כ הבקעה. הישראלי הינו אחד השחקנים הבולטים בליגה הלאומית בעונות החולפות ואין ספק שהוא חיזוק מצוין לקו האחורי של ארז אדלשטיין. ב-2010/11 העמיד ממוצע של 11.3 נק' ב-44% מחוץ לקשת ואף השתתף בתחרות השלשות של אולסטאר הלאומית הראשון.

"אנחנו ממשיכים בקו של החתמת שחקנים צעירים, מוכשרים ורעבים". אמר אדלשטיין לאחר הצטרפותו של מטלון. "גם בהחתמה של נועם הושם דגש על שחקן שיכול לשחק ביותר מעמדה אחת מה שנותן לנו הרבה אופציות על המגרש. ההחתמה יוצרת לנו קו אחורי עמוק ומוכשר שכולל את הגארדים, נעם מטלון, גל איתן, בר טימור ואבירם זליקוביץ', אליהם מצטרפים הפורוורדים מתן נאור ויותם שירן. אורי שלף ואני פועלים נמרצות להשלמת הסגל גם בגזרת השחקנים הישראלים וגם בגזרת הזרים".

נועם, אחיו של שחקן העבר, ניר מטלון, גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה וכבר מגיל צעיר סומן כפוטנציאל. היה חלק מנבחרות הנוער והעתודה של ישראל ואת קריירת הבוגרים החל כצפוי בבני השרון, אולם לא קיבל דק' והצפין להפועל עפולה.

לצערו עונתו הראשונה בבירת העמק הסתיימה עם ירידה מליגת העל ללאומית, אך הוא לא נטש את הספינה ועזר לקבוצה לשייט חזרה לליגה הראשונה עם פלייאוף פנטסטי מבחינתו בו ניפק 13.4 נק' ב-54% מחוץ לקשת אליהם הוסיף גם 3.9 רב'.

ב-2009/10 הצטרף להפועל חולון והיה אמור להיות בורג מרכזי בקבוצה של עמיר עוזי, אך לאחר שראה שהוא לא מקבל צ'אנס באולם הפחים ירד שוב ללאומית, הפעם לדרור כהן ומ.כ הבקעה. במרכז לידר הוא היה חלק מרוטציה נהדרת הכללה גם את איתי גרינבוים ויחזקאל סקוורר שהצליחה לזכות באליפות. את השנה בבקעה סגר עם 14 נק', 3.7 רב' ו-3 אס', כמובן עם אחוזים מרשימים לשלוש (60%). כאמור בשנה החולפת עזר לאלופת הלאומית לזכות בתואר שני ברציפות.

עם צירופו של מטלון אדלשטיין סגר סופית את מכסת הישראלים שלו בקו האחורי וכעת הוא מתפנה להחתמת רכז אמריקאי. בעמדת הגבוהים מחפש המאמן אחר שחקן ישראלי וכמובן אמריקאי בעמדה 4-5. בשבועיים האחרונים התאמנו בין השאר בר טימור ואבירם זליקוביץ' עם מאמן הכושר החדש של הקבוצה, שרון לייב, לקראת פתיחת האימונים הרשמית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();