בלו. נכנס לעניינים



עצרו את הסחף
ספסל ,13/08/2011

סוף שבוע מוזר עבר על נבחרת ישראל בטורניר אלמרה: הוא נפתח עם הפסד הזוי לאוניברסיטת וילאנובה (94:92), אבל נמשך בניצחון נאה על גאורגיה (72:77). דיוויד בלו נכנס לעניינים עם 18 נק' אתמול, והיום כבר שודרג לחמישייה והוביל את הקלעים יחד עם כדיר (13 כ"א).

נבחרת ישראל פתחה את השתתפותה בטורניר אלמרה בהולנד עם הפסד מוזר ומביך למדי לווילאנובה, ולעומת זאת ניצחון נאה שעצר את כדור השלג מול גיאורגיה.

אתמול הופתעה ישראל על ידי האוניברסיטה מהביג איסט, 94:92. ישראל עלתה עם יוגב אוחיון, יותם הלפרין, גיא פניני, ליאור אליהו ויניב גרין ופיגרה לאורך כל המשחק: 28:21 ברבע הראשון, 56:45 במחצית ו-73:72 אחרי 30 דקות. בתחילת הרבע האחרון עלתה ישראל ליתרון ראשון, אך האמריקנים, שיפתחו את העונה רק בעוד כשלושה חודשים, הפכו בחזרה.

קלעו: אליהו 20 (5 ריב'), בלו 18 (7 ריב'), בורשטיין 12, הלפרין ופניני 11 כ"א, ניסים ונעימי 10 כ"א, גרין וכדיר 5 כ"א, אוחיון, מקל וקוקיה לא קלעו. דומיניק צ'יק היה המצטיין במשחק עם 34 נק' לווילאנובה.

"שיחקנו נגד קבוצה טובה המשחקת שונה ממה שאנו רגילים - עם חמישה גארדים", אמר אפיק ניסים בסיום, "לא נכנסנו טוב למשחק אבל היינו בו לכל אורכו ובסוף הפסדנו על דברים קטנים שאנחנו יודעים כי צריך לעבוד עליהם. בלו, יותם וטל הצטרפו וזה בהחלט עושה לנו טוב. אני בטוח שבהמשך נראה יותר טוב וגם הניצחנות יגיעו".

היום בצהריים גברה ישראל על גאורגיה 72:77. אריק שיבק עשה שינוי אחד בחמישייה והעלה את בלו במקום אליהו. הפעם הובילו הכחולים-לבנים לאורך כל המשחק: 17:18 אחרי 10 דקות, 35:37 בהפסקה ו-50:63 בסיום הרבע השלישי, שבו ניצחו 15:16.

קלעו: בלו וכדיר 13 כ"א, הלפרין ופניני 9 כ"א, אליהו ובורשטיין 8 כ"א, אוחיון 7, מקל וקוקיה 4 כ"א, גרין 2, ניסים לא קלע. ז'אז'ה פאצ'וליה, שעזב את אטלנטה בזמן השביתה לטובת בשיקטאש, הוביל את המפסידים עם 13.
אריק שיבק:" היו לנו דקות טובות נגד נבחרת מצוינת עם שחקן NBA מצוין. אני חושב ומקווה שהיום חזרנו להגנה קבוצתית שאיפיינה אותנו כל הזמן. לאחר המחצית הראשונה אתמול היה חשוב לנו לנצח היום".

קפטן הנבחרת, טל בורשטיין: "שיחקנו היום מול נבחרת חזקה וקשוחה אבל נתנו מלחמה קבוצתית שבסופו של דבר הביאה אותנו לניצחון החשוב מול גיאורגיה. למרות שזה רק משחק הכנה, זה היה אחד ממשחקי ההכנה הטובים שהיו לנו עד היום".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();