אלעד אליהו בהפועל עפולה
ברק חקלאי ,10/08/2011

הקלעי בן ה-26 שעזב את האדומים מת"א יצטרף לקבוצה של ראובן מלול שכבר הספיקה להחתים את יוני דרעי, גיא כהן וגרג ט'ודניק. בעונה החולפת העמיד כמעט 10 נק' ב-42% מהשדה.

הפועל עפולה ממשיכה לעבוד בקצב גבוה לקראת העונה הקרובה. הקבוצה מבירת העמק סיכמה עם הקלעי, אלעד אליהו (26, 1.93) ששיחק בשנה החולפת במדי הפועל ת"א. הישראלי עבר עונה לא קלה בהדר יוסף כשלצד הצגות גדולות (20 נק' ו-7 רב' במחזור הראשון מול נהריה, 28 נק' ב-8/12 מחוץ לקשת נגד בארי לקראת סיום הסיבוב השני ועוד 20 נק' ב-6/10 על חשבונה של לב השרון במחזור האחרון של העונה) ניפק גם משחקים פחות טובים שבחלקם מיעט לקלוע.

אליהו גדל במחלקת הנוער של הפועל י-ם ואף היה בסגל הקבוצה הבוגרת שזכתה בגביע יול"ב בעונת 03/04. ניסה את מזלו גם במדי רמה"ש של מיקי ברקוביץ' אך לא זכה ליותר מדי הזדמנויות. בעונת 06/07 החל שיתוף הפעולה הראשון שלו עם שרון אברהמי כששיחק תחתיו במדי עירוני קריית אתא.

בסיום אותה עונה עלתה הקבוצה לליגת העל ואליהו זכה גם בתואר הישראלי המצטיין של הלאומית עם ממוצעים של 15.3 נק', 3.7 רב' ו-40% מחוץ לקשת. השחקן המשיך עונה נוספת באתא שניסתה את מזלה בליגה הראשונה אך כשלה וירדה בסיום לליגה השנייה. כאמור את השנה החולפת העביר באדום של הפועל ת"א. עם הגעתו של ארז אדלשטיין לעמדת המאמן על חשבונו של שרון אברהמי הבין אליהו כי הוא לא ימשיך באדום וחיפש לעצמו קבוצה חדשה.

עפולה ממשיכה בבניית הסגל שלה לקראת תחילת הליגה והוא כרגע מונה את יוני דרעי, טל אזולאי, גיא כהן, גרג ט'ודניק ואליהו. ראובן מלול עדיין מחפש אחר אמריקאי נוסף בעמדות הגארד שיעזור לדרעי בהובלת הכדור ובעוד מספר ישראלים צעירים כאשר ששמם של אייל סולומוביץ' ואור פלבניק (שסגר בחדרה) כבר עלו.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();