ווב. (באדיבות מנהלת הליגה)



רודני ווב חתם בר"ג
ברק חקלאי ,07/08/2011

הפורוורד/סנטר שהחל את העונה החולפת בטבעון ועבר במהלכה למכבי חיפה ישחק בשנה הקרובה בזיסמן אצל חנן הירשוביץ'.

בעירוני ר"ג ממשיכים לעבוד לקראת עוד עונה בליגה הלאומית. היום (א') החתימה הקבוצה של חנן הירשוביץ' את רודני ווב (28, 2.00) ששיחק בעונה החולפת ב"מרנין" טבעון ובמכבי חיפה. הפורוורד האמריקאי נתן במדי הטבעונים 22.7 נק' ו-6.8 רב'. יכולתו הגבוהה הקפיצה אותו לאחר שישה משחקים בלבד למכבי חיפה. לצערו לא הצליח להיכנס לעניינים במדי הירוקים ומיעט לקבל צ'אנסים בתחילה אצל אלעד חסין, עמי נאווי ומיקי גורקה. את השחקן מייצג הסוכן מתן סימן טוב.

ווב הוא יליד לונג ביץ', קליפורניה. את קריירת המכללות החל בג'וניור קולג במכללה בעיר מולדתו, שימש כקפטן וסיים כמצטיין העונתי. לאחר שנתיים בג'וניור התקדם למכללת פלורידה אטלנטיק. בעונתו הראשונה (04/05) סיים עם ממוצעים של 9.8 נק' ו-5.7 רב' ב-22 דק'. בעונתו האחרונה במכללות שדרג מאוד את מספריו כשקלע 15.5 נק' וקטף 7.8 רב'.

בתום לימודיו האקדמאיים (התמחה בקרימינולוגיה) החל להסתובב בליגות החצי מקצועניות בארה"ב ורק בעונת 08/09 יצא מגבולות ארה"ב כשחתם Sandy 89ers היפנית. בקבוצתו החדשה נתן הפורוורד יופי של עונה עם 18.3 נק' ו-7.3 רב'. ווב המשיך לעוד מספר משחקים בליגה היפנית בקבוצת Toyama Grouses בה קלע 20.5 נק' וקטף 10.2 רב'. הגעגועים הביתה גברו והאמריקאי החליט לחזור לארה"ב ושיחק בליגת הפיתוח ב-Baker Fields עימה קלע 8 נק' והוריד 5.2 רב'.

הסגל של חנן הירשוביץ' כולל כרגע את חן זיגדון, יריב יצקן, גיל אמיתי, יואב ארביב, רביב פיטשון ו-ווב. בר"ג עדיין מחפשים אחר זר נוסף בעמדות 1-3 ועוד שניים-שלושה ישראלים שיסגרו סופית את הקאדר של הזיסמנים.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();