הופמן וגולן ממשיכים ביבנה
ברק חקלאי ,04/08/2011


הישראלי המצטיין של העונה ("כאן זה הבית שלי") וחברו לקו האחורי שמרו אמונים לנתי כהן וימשיכו לכדרר באולם שבזי גם בשנה הקרובה.

נתי כהן הולך על בטוח. אחרי שהחתים את צפריר וולפר (29, 2.00) שממשיך לעונה נוספת, דריילון ברנס (26, 1.94) שהעביר עונה בליגת העל יחד עם עירוני קריית אתא בעונת 2008/9 ואיל אנגל ששיחק אצלו בשתי קדנציות (הוד השרון ומכבי פ"ת) הלך המאמן על אותו קו וסגר עם אלעד הופמן (25, 1.90), הישראלי המצטיין של העונה שעברה, 17 נק', 5.4 רב' ו-4.2 אס', ועם ניר גולן (25, 1.80) שסיים עם 10.4 נק', 4.1 אס' ו-41% מחוץ לקשת.

"בשנה שעברה עשינו דבר גדול והיינו קרובים להעפלה היסטורית לליגת העל. ברמה האישית הייתה לי עונה טובה וזה רק טבעי שאמשיך ביבנה. כאן זה הבית שלי". אמר הופמן לאחר החתימה.

נתי כהן התייחס להחתמה של שני השחקנים לעונה נוספת. "אנו שמחים מאוד שאלעד בחר להמשיך איתנו עוד עונה, אנו רואים בו סמל ושחקן בית ולכן ההחתמה שלו הייתה חשובה מאוד למועדון. ההמשכיות שלו יחד עם צפריר וולפר וניר גולן זה דבר משמעותי עבורנו".

גם יו"ר יבנה, שאול דוד, מאושר מהישארותו של בן הבית: "אנחנו מאוד שמחים ששחקן ברמתו ממשיך איתנו. הופמן צמח במועדון, הוא כשרון יוצא מן הכלל ואנחנו בונים את הקבוצה סביבו במטרה שיוביל אותה בשנים הבאות. אלעד מאוד מחובר לקהילה המקומית ולנו היה חשוב הקשר עם האוהדים. ההנהלה עשתה את כל המאמצים להשאירו ואנו שמחים על התוצאה".

הופמן שגדל במחלקת הנוער של יבנה ורחובות ניסה את מזלו בתחילת קריירת הבוגרים שלו בהפועל גליל עליון (03/04) אך מהר מאוד הבין שבליגה הראשונה יהיה לו קשה וירד לשחק באליצור רמלה מהלאומית. לאחר שנתיים ברמלה עבר למכבי הוד השרון והחל בפריצה הגדולה שלו כשהוא מסיים את העונה עם 16.2 נק' ו-5.7 רב' למשחק. בעונת 07/08 חזר ליבנה, המשיך להצטיין ואף שיפר מספריו עם 16.4 נק', 4.5 רב' ו-3 אס'. בסיום העונה זומן לנבחרת האולימפית.

יכולתו הטובה הרשימה את אלדד אקוניס שהחליט לצרפו בקיץ 2008 לבני השרון וחתם עימו על חוזה לשלוש שנים. הגארד הכישרוני לא הצליח להתאקלם בשרון ומיעט לשחק. בתום שנה אחת בחוזהו החליט לנדוד ועבר לעירוני אשקלון. בקבוצה מהדרום דווקא ניסו לשלבו אך גם כאן השידוך לא צלח כשהשחקן בן ה-25 קולע רק 1.9 נק' ב-11 דק'.

כאמור בעונה האחרונה נתן מספרים מצוינים שנתנו לו את תואר הישראלי של העונה וכמובן השתתפות במשחק אולסטאר הלאומית הראשון.


גולן. עוד עונה ביבנה

גולן שסבל בעונה החולפת מפציעה טורדנית בידו שהשפיעה מאוד על יכולתו סגר את השנה ביבנה עם מספרים סבירים של 10.4 נק', 4.1 אס' ב-41% מחוץ לקשת ב-31 דק'. בפלייאוף הצליח הרכז לשדרג את מספריו וסיים עם 16.2 נק', 60% מעבר לקשת ב-35 דק'. יבנה הצליחה למתוח את האלופה מ.כ הבקעה לסדרה בת שלושה משחקים, אך בסופו של דבר לא הצליחה לגבור על פול דילייני וחבריו שהיו גדולים מדי עבורם.

הגארד הישראלי גדל במחלקת הנוער של הפועל לב השרון ובגיל נערים החליט להתקדם ועזב למכבי רעננה. במקביל שיחק גם בנבחרות הצעירות של ישראל. עם סיום גיל הנוער עבר לשחק במ.ס רמת אפעל תחת חנן קרן ולמרות שלא היה גורם משמעותי בקבוצה זכה עימה באליפות הלאומית.

לאחר מכן חזר לשנתיים לקבוצת נעוריו (2006-2008) בה ביסס את מעמדו כשחקן מוביל בליגה השנייה. בעונת 2008/9 עבר את הכביש כדי לשחק בפעם הראשונה עבור נתי כהן במכבי הוד השרון בה המשיך להתקדם.

ב-2009/10 חזר שוב ללב השרון ונתן את העונה הטובה ביותר שלו מבחינת מספרים עם 15.6 נק', 5.4 אס'. בעונה החולפת סבל מפציעה טורדנית ביד שהפריעה לו מאוד ופגעה לו בתפקוד מה שלא הפריע לו לסיים עם ממוצע דו ספרתי בטור הנק' ולעזור ליבנה לסיים במקום השלישי בטבלה.

הסגל של נתי כהן כולל כרגע את איל אנגל, דריילון ברנס, איל אנגל, צפריר וולפר, הופמן וגולן ומסתמן כאחד החזקים בלאומית. המאמן שנמצא כרגע עם נבחרת הקדטים עדיין מחפש אחר גבוה זר שישלים פחות או יותר את הסגל הבכיר שלו.


כהן. ממשיך באותו קו








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();