מרציאנו. מצא לעצמו בית חדש



מתן מרציאנו סגר בכפ"ס/כוכב יאיר
ברק חקלאי ,04/08/2011

הגארד בן ה-20 שנתן הצגה יפה ביום השלישי של ליגת לוטו קיץ כשסיים עם 28 נק' (6/7 מחוץ לקשת ו-8 רב') הרשים מאוד את הוד בן הרצל, מאמנם של השרונים, שהחליט לצרפו לקבוצה מאולם היובל.

מי אמר שליגת הקיץ לא מסדרת חוזים לשחקנים? מתן מרציאנו (20, 1.94) שמשתתף במפעל של מנהלת הליגה הצליח בזכות היכולת הנהדרת שלו ביום שלישי האחרון שהובילה את קבוצתו, "חיש גד" לניצחון לאחר הארכה על "דאבל לוטו" של מתן חרוש, 108-109, לסדר לעצמו חוזה בהפועל כפ"ס/כוכב יאיר מהליגה הלאומית. הגארד הכישרוני סיפק 28 נק' (6/7 מחוץ לקשת ו-8 רב').

מרציאנו שקיבל עוד מספר הצעות מהלאומית לאחר התצוגה העדיף להגיע לחממה של הוד בן הרצל שטיפח בשנים האחרונות את שלומי הרוש, עומר רוב ואבירם זליקוביץ'. החוזה הוא לעונה אחת עם אופציה לשנה נוספת. הישראלי אמור להיות אחד השחקנים הבולטים בכפ"ס/כוכב יאיר שבונה את עצמה מחדש לאחר העזיבה המאסיבית של שחקניה הצעירים.

מרציאנו גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה תחת הדרכתו של רוני קאן וזכה בתואר שחקן העונה במחוז צפון בליגה לנוער (2007/8) ואף השתתף במשחק האולסטאר בו נבחר ל-MVP עם 18 נק' ב-22 דק'.

עם סיום גיל הנוער עבר מעבר לכביש לאליצור כוכב יאיר בה לא הצליח לזכות ליותר מדי דק'. לאחר עונה (2009/10) נשאר באזור, אולם הפעם שיחק אצל איתי ברקן, שאימן אותו גם בכוכב יאיר, הפעם במדי מכבי הוד השרון. מרציאנו כבר קיבל יותר אשראי (16 דק'), סיפק מספר משחקים טובים, אולם לא הצליח לסגור עונה עם ממוצע דו ספרתי בטור הנק' (6.7 נק').

את השנה החולפת העדיף להעביר בקבוצת האם שלו, בני השרון, בתור שחקן בסגל של דן שמיר. כצפוי יותר מדי דק' הוא לא קיבל באולם היובל, אך אין ספק כי להתאמן במסגרת מועדון בליגת לוטו באינטנסיביות הרבה יותר גדולה מהלאומית עזרה לו להמשיך ולהתפתח.

הסגל של בן הרצל כולל כרגע את הראל קרני, אלון טטרו, נועם כהן, שי קליינמינץ ומרציאנו כשהמטרה היא להחתים עוד מספר ישראלים בכירים וכמובן שני זרים שיתנו את הטון וינסו להוביל את הקבוצה מהשרון במעלה הטבלה.


מה הפעם הוא יגדל בחממה?








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();