שירן. עונה קריטית בקריירה.



יותם שירן חתם בהפועל תל אביב
ספסל ,03/08/2011


תגלית העונה בליגה הלאומית לפני כשנתיים, חתם לשלוש שנים באדומים מתל אביב. שירן (1.98) שיחגוג השבוע את יום הולדתו ה-21, יקבל העונה אצל ארז אדלשטיין, צ'אנס אמיתי בצמרת הליגה הלאומית.

הקיבוצניק משפיים עובר לעיר. יותם שירן, שהחל את העונה החולפת בהפועל בארי בה קלע 16 נקודות לערב וראה 33 דקות פרקט, לפני שעבר לשחק בשורות טבעון בחלקה השני של העונה, זוכה סוף סוף להזדמנות של ממש, וגם ארז אדלשטיין לא נשאר אדיש מול התצוגות הנפלאות של הנער.

בקיץ האחרון היה אמור יותם שירן לעבור לניתוח ולכן שוחרר מסגל הנבחרת האולמיפית, אך בסופו של דבר, עקב החשש שההחלמה תמשך אל תוך העונה הסדירה, החליט שירן לוותר על הניתוח.

שירן, שגדל במחלקת הנוער של חוף השרון, נדד בכיתה י' לגליל העליון, שם שיחק עם תום גיל נוער ואף נבחר לחמישיית העונה. בעונה לאחר מכן ניסה את מזלו בהפועל חולון ולמרות שזכה עמה בגביע המדינה, מיעט לקבל דקות משחק.

לליגה הלאומית הגיע שירן לפני כשנתיים כאשר חתם בהפועל לב השרון בה הציג עונת רוקי מדהימה הזכורה לכולם, בה הפציץ הנער 19.3 נקודות למשחק, קטף 4.5 ריב' וחטף כדור וחצי בממוצע, בעונה בלתי נשכחת שהכניסה אותו לתודעה.

אשתקד הלך שירן בעקבות מאמנו האישי חנוך מינץ, וגם בדרום הצליח להפגין את יכולותיו האישיות הגבוהות, אך הקבוצה נקלעה לקשיים ונאלצה להפרד ממאמנה, מה שגרם גם לעזיבתו של יותם שירן שכאמור בחר להצפין לטבעון. כמו כן ברזומה של שירן יש גם עבר לאומי מוצלח. ההחתמה הטרייה של אדלשטיין שיחק בכל נבחרות ישראל והציג מספרים יפים במדי נבחרת העתודה לפני כשנתיים.

שירן יחבור לבר טימור, אבירם זליקוביץ' וגל איתן שכבר חתמו בשורות האדומים, כאשר ארז אדלשטיין ממשיך לחפש אחר גבוה ישראלי מחליף וזרים בעמדות הגארד והסנטר. בהפועל תל אביב עדיין לא ויתרו על רעיון הליגה הבלקנית ובזמן הקרוב צריכה להתקבל תשובה סופית.









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();