זר ראשון ומבטיח לעפולה
ברק חקלאי ,29/07/2011

קבוצתו של ראובן מלול החתימה את גרג ט'ונדיק (24, 2.01) ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הסלובנית, היה מלך הריבאונדים (10.5), החטיפות (2.1), נבחר למשחק האולסטאר ולחמישיית ההגנה בעונה החולפת.

מסתבר שגם בעמק מתחילים לעבוד. אחרי שבהפועל יקנעם/מגידו החלו באימוני טרום העונה, בעפולה דווקא העלו הילוך ולאחר החתמתם של גיא כהן וטל אזולאי הודיעה הקבוצה על הגעתו של גרג ט'ונדיק (24, 2.01), בוגר מכללת וירג'ינה יוניון מה-NCAA2 ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הסלובנית החזקה. השחקן מיוצג ע"י הסוכן מתן סימן טוב.

מדובר בפורוורד אתלטי, פיזי מאוד שהולך חזק לטבעת, קופץ לריבאונד בכל הזדמנות ולא מפחד לזנק על הפרקט. במהלך התקופה שלו בוירג'יניה עשה התקדמות אדירה וסיים את ארבע שנותיו עם ממוצע מרשים מאוד של 16.8 נק', 9.2 רב'. מבחינה קבוצתית הספיק לזכות בכל שנה באליפות המחוז עם מכללתו ופעם אחת הגיע לגמר טורניר ה-NCAA2. בוירג'יניה שיתף פעולה עם שני שחקנים שכבר הספיקו לדרוך בישראל, וויין וואלאס (הבקעה ומכבי אשדוד) וברד ביירסון (הפועל נצרת עילית).

בקיץ של שנת 2009 עבר לראשונה לשחק באירופה כשחתם באופסי פולזלה, קבוצת מרכז טבלה בליגה הסלובנית הראשונה. ט'ודניק נכנס מהר מאוד לעניינים וכבר בשנה הראשונה שלו מחוץ לארה"ב סיפק מספרים יפים של 13.2 נק' ו-8.1 רב' (סגן מלך הסלים). הסלובנים לא התמהמהו והחתימו אותו לעונה נוספת בה שדרג עוד יותר את נתוניו בגינם זכה להשתתף גם במשחק האול-סטאר הסלובני. 16.3 נק', 10.5 רב' (מלך הרב') ו-2.1 חט' (מלך החט') ב-34.4 דק' למשחק. בסיום השנה נבחר לחמישיית העונה בליגה.

על הנייר מדובר באמת בשחקן נהדר שיכול להיות אחת ההפתעות הנעימות ביותר בלאומית השנה ומפתיע מאוד איך שחקן ברמתו הגיע דווקא לליגה השנייה בישראל. כעת עם החתמתו ויחד עם הצטרפותם של גיא כהן וטל אזולאי, ראובן מלול ימשיך במלאכת בניית הסגל כשהמטרה היא להתבסס השנה בצמרת ולא במאבקי התחתית כמו בסיום השנה שעברה.


מלול. קבוצה בבנייה








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();