גיא אוד עובר לגרמניה
ספסל ,25/07/2011


רכזה של הפועל עפולה המחזיק בדרכון בווארי חתם בליכר המשחקת בליגה השלישית ומשמשת כקבוצת בת של גיסן מהבונדסליגה. את העונה החולפת העביר במדי הפועל עפולה כשלפני כן שיחק גם במכבי הוד השרון והפועל חבל איילות.

אחרי אלון שטיין, האחים קזרנובסקי, איגור סימין ותמיר זקס גם תורו של גיא אוד (21, 1.83) לשחק בגרמניה הגיע. הרכז הצעיר חתם השבוע על חוזה לעונה אחת עם קבוצת ליכר מהליגה השלישית בגרמניה (PRO B). ליכר משמשת גם כקבוצת בת של גיסן מהבונדסליגה וכחלק מהסיכום אוד יתאמן גם איתה. הישראלי מחזיק בדרכון גרמני מה שיעזור לו להיחשב כאזרח מקומי. "אני שמח מאוד לחתום בגרמניה, אין ספק שזו התקדמות עבורי וגם אפשרות לראות ולשחק כדורסל מחוץ לישראל. אני אמור לשמש בורג מרכזי בקבוצה כשהמטרה שלה היא לעלות לליגה השנייה". אמר השחקן היום (א') לאחר חזרתו ארצה מגרמניה.

לחצו כאן לכתבה על אוד באתר הקבוצה הגרמנית

אוד שגדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים החל לשחק בגיל בוגרים בהפועל באר טוביה ולאחר מכן בהפועל חבל איילות מהליגה הארצית. ב-2009/10 התקדם למכבי הוד השרון מהלאומית ושימש בה כשחקן למשימות מיוחדות של המאמן איתי ברקן. את העונה בשרון סיים עם 3.2 נק' ב-13.7 דק'.

בקיץ האחרון החליט להצפין וחתם במדי הפועל עפולה והרכיב יחד עם אבי אליהו, עומר שמידט ויואב דביר את הקו האחורי של רועי פרל ולאחר מכן של ראובן מלול. אוד היה חלק מרכזי מסיום העונה של הקבוצה מבירת העמק שבעקבותיו הצליחה לשרוד בלאומית לאחר עונה לא קלה בכלל. הגארד בן ה-21 סיים עם 4.7 נק' ו-2 אס' ב-15 דק' משחק.

ליכר סיימה את השנה במקום הרביעי בבית הדרומי של הליגה השלישית (מחולקת לשני מחוזות). מטרתה בעונה הנוכחית היא לעלות לליגה השנייה. הסגל שלה מונה בעיקר שחקנים גרמנים, אך גם שני אמריקאים ושחקן אנגולי. אולמה הביתי מונה כ-1,500 מקומות והוא מלא כמעט בכל משחק. האוכלוסייה בעיירה הגרמנית, ליך, מונה כ-13,000 תושבים.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();