אנגל. תוספת כוח משמעותית



איל אנגל שב ללאומית
ברק חקלאי ,21/07/2011

הגארד המוכשר סיכם את תנאיו באליצור יבנה ואחרי שנתיים בארצית חוזר לליגה השנייה. מצטרף לצפריר וולפר ודרלון ברנס שכבר חתומים. ניר גולן צפוי גם הוא לשחק העונה בשבזי כשאלעד הופמן עדיין מתנדנד.

לכולם ברור שמקומו של איל אנגל (26, 1.90) הוא לפחות בליגה הלאומית אם לא יותר. היום (חמישי) נודע ל"ספסל" כי הגארד המוכשר סיכם את תנאיו באליצור יבנה של נתי כהן שכבר אימן אותו בעבר במדי מכבי הוד השרון. את העונה החולפת העביר הישראלי בעירוני נס ציונה אותה העלה לליגה השנייה בזכות יכולת מצוינת. את אנגל מייצג הסוכן אלון בירנצוויג.

אנגל גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה והיה מהכוכבים היותר גדולים לשנתון שלו (1985). בקיץ 2001 היה חלק מנבחרת הקדטים שסיימה במקום התשיעי באליפות אירופה. לא שיחק בנוער ובעתודה עקב היותו קטן בגיל (בתקופתו אליפויות אירופה היו נערכות על בסיס דו שנתי ולא במתכונת הנוכחית בכל קיץ).

הצליח להוביל את תיכון היובל לליגת העל לתלמידים לאחר ניצחונות יפים על מטרו ווסט רעננה של יותם הלפרין. עם סיום גיל נוער החל לשחק בקבוצת הבת של בני השרון – לאומית השרון ולאחר מכן קודם יחד עם מאמנו, יעקב ג'ינו לקבוצה הבכירה.

לצערו הזדמנות ממשית במועדון בו גדל הוא לא קיבל והחליט לנטוש לטובת הצפון של עירוני נהריה. גם בגעתון הצ'אנסים לא הגיעו ובעונת 2006/7 ירד ללאומית ושיחק במדי מכבי הוד"ש במשך שלוש שנים במהלכן התאמן גם אצל נתי כהן, מאמנו החדש ישן ביבנה. שנתו הראשונה הייתה הטובה ביותר ב"עתידים" כשסיים עם ממוצע של 11 נק' ב-29 דק'.

את השנתיים האחרונות העביר בליגה הארצית, תחילה במכבי פ"ת אותה הצליחה להוביל לזכייה באליפות מחוז דרום וכרטיס העלייה ללאומית (מה שלא מומש בסופו של דבר). כאמור גם בעונה החולפת הגיע לאותו הישג כשעזר לנדב זילברשטיין להוביל את עירוני נס ציונה לליגה השנייה.


עם החתמתו של הגארד הסגל של יבנה כולל את צפריר וולפר ודרלון ברנס שהוחתמו בזמן האחרון. ניר גולן קרוב גם הוא לסיכום וסימן השאלה המרכזי הוא אלעד הופמן שסיים שלשום (שלישי) את אליפות אירופה למכללות ועדיין מחכה להצעות מליגת לוטו.


כהן. הולך על בטוח








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();