הול. ממשיך בבאר יעקב



יממה של תזוזות בליגה הלאומית
יאיר קלס ,17/07/2011

יקנעם/מגידו החתימה את איתי פז (48) האלמוני משהו כמאמנה, באר יעקב סגרה עם ג'רמיין הול (30, 1.96) לעונה נוספת וגיא כהן (28, 1.95) חוזר לשתף פעולה עם ראובן מלול.

---מאת יאיר קלס וברק חקלאי---

ככל שעוברים הימים העניין סביב עונת המלפפונים בליגה הלאומית הולך וגדל. היום (ראשון) בוצעו מספר החתמות ושינויים גדולים בכל גזרות הליגה מהצפון ועד השפלה.

נתחיל כמובן עם הפתעת ההחתמות והיא במשמר העמק כשיקנעם/מגידו הודיעה על מינויו של איתי פז (48) למאמנה לעונת המשחקים הקרובה. פז אימן בעבר בבוגרים של רמה"ש וקריית אתא, אך מומחיותו היא בטיפוח וגידול שחקנים צעירים ועל זה בדיוק אמון הפרויקט של מכבי ת"א בעמק.

במשך שבע שנים ניהל את מחלקת הנוער של בני הרצליה וכן עבד זמן רב גם בעמק יזרעאל. בין השחקנים שעברו תחת ידיו ניתן למנות את טל בורשטיין, אורי יצחקי, יניב גרין, גוני יזרעאלי ועוד רבים וטובים.

בקבוצה מה"מבצר" שלפני מספר שבועות סגרו סופית את ההסכם עם מכבי לשנה הקרובה כבר מחכים לראות אילו צעירים יבואו לכדרר במשמר העמק ולגרום להנאה לכל תושבי יקנעם ומגידו.

הול ממשיך בבאר יעקב

החתמה חשובה מאוד התרחשה הערב במשרדיה של מכבי באר יעקב כאשר ג'רמיין הול (30, 1.96) הגיעה להבנות עם הנהלת המועדון לשנה נוספת. הפורוורד המצוין שמחכה כבר לאישורו של משרד הפנים להענקת אזרחות ישראלית שכן הוא נשוי לישראלית מספר שנים רב, נתן בעונה החולפת מספרים מצוינים וסיים כסגן מלך הסלים של הלאומית עם 24.1 נק' למשחק, קטף 7 רב' וכל זה ב-34 דק' בממוצע. בפלייאוף אף שדרג את נתוניו עם 26.5 נק' ו-9.5 רב' ב-36.5 דק'.

הול יליד דאבלין, ג'ורג'יה ובוגר מכללת ואגנר אותה הצליח להוביל להופעה היסטורית בטורניר ה-NCAA. ייזכר לעד במכללה לאחר שסיים כקלעי הטוב בזמנים שלה עם 2,278 נק'. מבחינת הישגים אישיים האמריקאי בן ה-29 זכה בתואר רוקי השנה של מחוז הנורט' איסט (2000) ושחקן השנה (2003). עם סיום תקופת המכללות שלו ניסה את מזלו בליגות החצי מקצועניות של ארה"ב אך מהר מאוד הבין כי מקומו באירופה.

החל את דרכו בליגה הבריטית ולאחר מכן הספיק גם לשחק בפורטוגל. לעפולה הוא הגיע בעונת 05/06 ועזר לה לסיים במקום הראשון בלאומית, נבחר לזר המצטיין וכמובן לחמישייה. עונה לאחר מכן שיחק עם העפולאים בליגת העל אך לאחר שנתיים ירד עימם (07/08) ללאומית. הול ניסה את מזלו גם בגבעת שמואל אך גם איתה ירד ליגה. לפני כשנתיים חזר שוב לעמק וכאמור בעונה החולפת כדרר במרכז מקס.

עידן פלדה שמונה לפני קצת פחות מחודש למאמנה של באר יעקב בוחן לא מעט אופציות של שחקנים כשקבוצה לא רוצים לבזבז סתם כספים ורוצים ללכת על בטוח. הול מצטרף לנדב דבש וליאור חסון המקומיים שחתומים במועדון לעונה נוספת.

כהן שוב בצפון

הקלעי המחונן גיא כהן (28, 1.95), ששיחק אשתקד באליצור יבנה, סיכם את תנאיו בהפועל עפולה. את הקריירה החל כהן בלב השרון, משם נדד צפונה לשנתיים טובות בהפועל יקנעם/מגידו כאשר השנייה הסתיימה בעליית ליגה היסטורית. הודות לכך קיבל כהן חוזה יפה באליצור יבנה וזכה ל-18 דקות משחק מדי ערב. משחקיו הנהדרים של 'המכונה' לא נעלמו מעיניהם של אנשי עפולה, שמיהרו לשים את ידם על השחקן.

השחקן התייחס לצירופו לעפולה ולשילוב מחדש עם מאמנו: "ראובן כבר אימן אותי לפני שלוש שנים ביוקנעם מגידו ונוצרה בינינו כימייה ואני מקווה שהשילוב בינינו יצליח. אני מאוד אוהב את המקום הזה בעפולה ומקווה להצלחה". גם מלול עצמו אמר מספר מילים לאחר שכל העניינים הסופיים סוכמו עם הפורוורד: "גיא יהיה שחקן מוביל בהפועל עפולה בעונה הקרובה. מעבר ליכולות ההתקפיות שלו והיד מחוץ לקשת אני מאמין שגיא יתרום לקבוצה בהנהגה ובמלחמה בהגנה ואני מאמין שהקהל בעפולה יאהב את השחקן. חשוב לי לציין את עזרתו של סוכנו של השחקן, זיו גולדנסקי, שעשה הרבה מאמץ להשלמת העסקה".


כהן. מתאחד עם ראובן מלול








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();