טישמן. צריכים אותו מחר



הצהרת כוונות
ספסל ,15/07/2011

היום (שבת) בשעה 18:30 תתמודד נבחרת העתודה נגד בלגיה הנחשבת לאחת המועמדות להעפיל בסיום אליפות אירופה לדרג א'. ניצחון על דניס דונקור וחבריו יעלה כמעט בוודאות את הכחולים-לבנים לשלב הבא. בנוסף מבט כללי על הטורניר ובעיקר על גרוזיני שלא מוכן להירגע.

פתחו ברגל ימין – סיקור משחקה הראשון של הנבחרת באליפות נגד איסלנד


לאחר הקרב הקשה אתמול (שישי) מול איסלנד, תפגוש היום העתודה את אחת הנבחרות הטובות באליפות אירופה אם לא הטובה ביותר. בלגיה לה יש מספר רב של שחקנים שכבר קיבלו הזדמנות בליגה הראשונה בארצם מציגה נבחרת אתלטית מאוד, שרצה בכל הזדמנות ומקשה מאוד על היריבה. בנוסף ליכולת התקפית נהדרת, הבלגים ספגו רק 57 נק' בממוצע בשני המשחקים באליפות ועושים זאת ע"י לחץ מצוין על כל המגרש ושמירה אישית מצוינת.

סוללת הכוכבים של בלגיה כוללת את דניס דונקור האתלטי שעושה דברים מדהימים בהתקפה. במשחק הראשון נגד בלארוס הוא פרח עם 20 נק' ו-5 רב'. בהתמודדות השנייה נגד בוסניה היה קצת פחות מרשים עם 11 נק' ב-5/15 מהשדה אבל צירף גם 5 רב' ו-4 אס'. מי שהיה פנטסטי נגד הבוסנים הוא מרטין רדמרקס, הפורוורד של אנטוורפן ששרף את הפרקט בסרייבו עם 27 נק', 13 רב' וסחיטה של 6 עב'. עצירה של רדמרקס היא חיונית, אך בעקבות עודף הכישרון הבלגי המפתח לניצחון הוא הגנה קבוצתית חזקה והורדת קצב המשחק.

נחזור לנבחרת שלנו. שתי נקודות חלשות שהעיבו מאוד על משחק הניצחון מול איסלנד היו האחוזים הנמוכים מחוץ לקשת (4/16) ומקו העונשין (22/35). אם ישראל תגיע מול בלגיה לכמות דומה של זריקות מהקו יהיה אסור לה להחטיא כ"כ הרבה פעמים, אחרת זה יבגוד בה ברגעי האמת.

בר טימור היה מצוין ברבע האחרון אבל ב-30 הדק' הראשונות פשוט לא היה במשחק. מצפים מהשחקן המוכשר ביותר בסגל של גיא גודס שיהיה טוב מהרגע הראשון כי מה שעבד טוב מול איסלנד לא בהכרח יעבוד נגד בלגיה. גם שותפיו של טימור לקו האחורי, גיא לביא ונמרוד טישמן צריכים לתת יותר בחלק ההתקפי ולקלוע יותר מ-6 נק' כ"א.

מי ששיחק מעט אתמול היה שון לבנובסקי שעדיין לא הבריא לחלוטין מהפציעה בכתף. אם הפורוורד המוכשר יהיה כשיר שווה לגודס ובן הרצל לתת לו לשמור על רדמרקס ולהגביל את הכוכב הבלגי. כך הוא גם ייכנס טוב יותר לאליפות.


לבנובסקי. חייבים עוד גבוה בעניינים

עוד באליפות

הנבחרת המאכזבת ביותר עד כה באליפות היא ללא צל של ספק בריטניה. הסנטר ראיין ריצ'ארדס אומנם נתן הצגה נגד פינלנד עם 28 נק', 9 רב', 6 אס', 4 חס' ו-12 עב' אותן סחט, אך הבעיה העיקרית היא שהוא היחיד שהגיע למשחק. הבריטים הם ההוכחה לכך שבודדים לא יכולים להוביל להצלחות, בטח לא ברמה של נבחרות. הבריטים מדורגים אחרונים בבית ג'.

מי שבינתיים נותנת יופי של טורניר היא נבחרת צ'כיה (בית ג') שהביסה כצפוי ביום הראשון את לוקסמבורג החלשה ב-67 הפרש, אולם במשחקה השני נגד פורטוגל שגברה על בריטניה יום קודם לכן, הוכיחה שהיא באמת אחת המדינות היותר טובות באליפות כשניצחה, 55-77. הצ'כים לא מציגים כוכב אחד אלא חבורה של קלעים ושחקנים אתלטיים שמתחלקים מצוין גם במלאכת הנק' ובעיקר בדק' המשחק כך שכולם יישארו רעננים להמשך.

בבית ב' נבחרת דנמרק עושה חיל כשהיא מובילה אותו בקלות. הסנטר הדני, ג'ונאס ברגסטדט (2.10) הוא אחד מהשחקנים המצטיינים באליפות עם ממוצע של 19 נק' ו-11.5 רב'. בבית א' אסטוניה ניצלה מפגשים נוחים מול רומניה ושוויץ החלשות כדי להשתלט על המקום הראשון והיא צריכה ניצחון מחר על פולין כדי להבטיח את השתתפותה במשחקי הדירוג, 1-8.

מי שעדיין לא מוכן להירגע הוא טורניקה שנגליה (19, 2.07) הגרוזיני שבמשחק הראשון כזכור הפגיז עם 31 נק' ו-6 רב'. מי שחשב שזה הספיק לפורוורד המצוין טעה ובגדול כשגם במשחקה השני של נבחרתו התפוצץ עם 40 נק', 16 רב', 5 חס', 3 חט', 14/22 מהשדה ו-11/12 מהקו ב-37 דק'. הפעם היה זה ניצחון 75-87 על מקדוניה מה שמציב את הגרוזינים במקום השני בבית א' לאחר אסטוניה.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();