אמיתי. עזב את הקן



גיל אמיתי סגר בעירוני ר"ג
ברק חקלאי ,12/07/2011

הגארד בן ה-21 ששיחק בעונה החולפת בהפועל כפ"ס/כוכב יאיר מצטרף לרביב פיטשון שסיכם אתמול וגם הוא יחזור לשתף פעולה עם חנן הירשוביץ' לאחר שזה אימן אותו לתקופה קצרה במ.כ הבקעה.

הפאזל בעירוני ר"ג מתחיל להתחבר חתיכה אחר חתיכה בקצב טוב. היום (ג') נודע ל"ספסל" כי הקבוצה מזיסמן סגרה עם גיל אמיתי (21, 1.97) לעונה הבאה. הגארד שהחל את השנה שעברה במדי מ.כ הבקעה ומהר מאוד הבין כי לא יזכה לדק' משחק במרכז לידר חזר לקבוצת נעוריו, הפועל כפ"ס/כוכב יאיר, אותה הצליח להשאיר בלאומית לאחר לא מעט תהפוכות ודרמות.

חנן הירשוביץ', מאמנו של אמיתי בר"ג התייחס לשחקנו החדש: "גיל שחקן מצוין אותו הבאתי לבקעה כבר בשנה שעברה. יש לנו חיבור טוב יחד ואני מאמין מאוד ביכולתו המקצועית וגם בכל הקטע המנהיגותי למרות גילו הצעיר. זו תהיה השנה הרביעית של גיל בבוגרים והציפייה ממנו בהתאם. אחרי שנתיים טובות בכפ"ס אני מאמין שהשנה הוא יפרוץ עוד יותר".

אמיתי גדל במחלקת הנוער של הפועל כפ"ס והיה אחד מהשחקנים הבולטים לגילו. היכולת הטובה זיכתה אותו בהשתתפות באולסטאר הנוער ב-2007. הישראלי בן ה-21 היה כמעט בכל קיץ חלק מהסגל הרחב של נבחרות ישראל הצעירות אך נופה רגע לפני האליפויות עצמן.

עם סיום גיל נוער, אלדד אקוניס, יו"ר בני השרון, ראה שיש לנער הצעיר מכפ"ס פוטנציאל והחתימו על חוזה לשלוש שנים. לצערו של אמיתי הוא לא זכה לקבל הזדמנות במדי השרונים ולאחר עונה ביקש להשתחרר מהחוזה ביובל כדי לשוב לכפ"ס הפעם כדי לשחק בקבוצה הבוגרת של המועדון.

עונת 2009/10 עברה מצוין על אמיתי שסגר אותה עם 10.2 נק' וכמעט 4 אס' ב-22 דק' והיה לשחקן משמעותי מאוד אצל הוד בן הרצל וה"תינוקות" שהגיעו עד לרבע גמר הפלייאוף והפסידו בסדרה מותחת מאוד להפועל "מרנין" טבעון.

השנה הפנטסטית שלו בכפ"ס/כוכב יאיר סידרה לו חוזה טוב במ.כ הבקעה, הקבוצה המאוחדת של גני תקווה (העיר בה נולד) וקריית אונו אצל חנן הירשוביץ'. במשחקי האימון קיבל השחקן הזדמנויות וגם היה לא רע בכלל, אך ברגע שהירשוביץ' פוטר הבין שאת הסיפור שלו באלופת הלאומית הוא גמר.

במחזור השביעי חזר לכפ"ס/כוכב יאיר וכבר בבכורה המחודשת שלו ראו עד כמה התגעגע לכדור ובעיקר לבית כשקבוצתו ניצחה בדרבי את מכבי הוד השרון, 87-105, והוא עצמו קלע 20 נק' ב-5/7 מחוץ לקשת. ההמשך התאפיין בחוסר יציבות כמו שהיה גם לקבוצתו ולצד משחקים גדולים עם 20 נק' ומעלה היו גם כאלה אותם סיים עם נתונים חד ספרתיים בטור הנק'.

את אוהדי הלאומית זה לא ממש עניין ואמיתי נבחר להשתתף במשחק האול-סטאר הראשון של הליגה שנערך במרכז לידר. את עונת 2010/11 סיים עם ממוצע של 10.2 נק', 4.8 רב' ו-2.4 אס' ב-26 דק'.

כזכור אתמול (ב') סגרה ר"ג עם הפורוורד רביב פיטשון (22, 2.00) ששיחק בעונה שעברה בהפועל לב השרון ונכון להיום הסגל שלה כולל את יריב יצקן, חן זיגדון, יואב ארביב, איגור מאיור, אמיתי ופיטשון.

עדיין לא ברור באיזו ליגה תשחק הקבוצה בעונת המשחקים הקרובה, אך בשבועות הקרובים ר"ג צריכה לקבל תשובה בנושא.


הירשוביץ'. לא נח לרגע








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();