המטרה: חזרה לדרג א'
ספסל ,11/07/2011

היום (חמישי) תחל אליפות אירופה לעתודה בסרייבו, בוסניה. "ספסל" מכין אתכם כמו שצריך לקראת אחד מאירועי השיא של הכדורסל הישראלי בקיץ הנוכחי. מה יש לנו בפנים: ניתוח הסגל של גיא גודס והוד בן הרצל, ראיון נרחב עם גיא לביא, מידע נרחב על היריבות של הכחולים-לבנים בבית ד' ומבט על השחקנים האירופאים משאר הנבחרות עליהם עוד נשמע בעתיד הקרוב.

כמדי קיץ וקיץ "ספסל" צועד יד ביד עם הנבחרות הצעירות של ישראל וגם השנה החלטנו ללכת בגדול ולתת לכם גולשי האתר מידע נרחב ומדויק על אליפות אירופה לעתודה דרג ב' שתחל בעוד יומיים בסרייבו בוסניה.

החל מהסגל הישראלי אותו בחרו גיא גודס והוד בן הרצל, דרך היריבות של ישראל בבית המוקדם ועד לשחקנים המרכזיים בשאר הנבחרות באליפות שיכדררו בסרייבו במטרה לעזור לנבחרותיהם לנסות ולהעפיל לדרג הראשון באירופה ואם אפשר גם להירשם בפנקסים של הסקאוטים השונים.

ישראל הוגרלה לבית ד' ותפגוש במשחק הראשון (שייערך ביום ו') את איסלנד בשעה 18:30 שעון ישראל. למחרת באותה שעה תתמודד הנבחרת מול בלגיה החזקה ואילו ביום ראשון גם כן ב-18:30 יערכו הכחולים-לבנים את המפגש השלישי באליפות הפעם מול בלארוס. בוסניה תהיה היריבה האחרונה של ישראל בבית המוקדם והמשחק יתקיים ביום שני בשעה 15:30.

במהלך האליפות "ספסל" ילווה את משחקיה של הנבחרת און ליין וייתן דיווחים שוטפים מהמגרשים השונים, ניתוחים מקצועיים מהמשחקים וסיכום כל שלב ושלב בקמפיין.


היה היה – אורי סביר על ההיסטוריה המפוארת של נבחרות העתודה

אז מי את נבחרת העתודה 2011

"אין כוכבים בנבחרת הזו" – גיא לביא בראיון רגע לפני פתיחת האליפות

הכרות עם היריבות של הנבחרת בבית ד': בלגיה בוסניה בלארוס איסלנד

הכוכבים של המחר – מבט על השחקנים המרכזיים באליפות

שיטת האליפות – המדריך המלא








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();