בר טימור ואבירם זליקוביץ' בהפועל ת"א
ברק חקלאי ,08/07/2011

הגארד הצעיר שהיה מחוזר ע"י לא מעט קבוצות חתם אצל האדומים על חוזה לשנתיים עם סעיף יציאה לאירופה ואופציה לעונה נוספת. הפורוורד בן ה-21 סיכם גם הוא את תנאיו ויביא איתו ליציע את מלכת היופי.

אחרי שמועות של מספר שבועות החליט בר טימור (19, 1.91) להיענות לחיזורים של הפועל ת"א וחתם לשנתיים במדי סגנית אלופת מהליגה הלאומית. החוזה כולל גם סעיף יציאה לאירופה ואופציה לעונה נוספת. הגארד ששיחק השנה בהפועל "מרנין" טבעון וכמעט ולא ירד מהמגרש סיים עם 12 נק', 4.7 אס' ו-82% מהקו.

בנוסף לטימור סגרו האדומים גם עם הפורוורד המוכשר, אבירם זליקוביץ' (21, 1.91) ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל כפ"ס/כוכב יאיר. זליקו שהיה אחד השחקנים המשתפרים של העונה החולפת סיים עם 15.3 נק' ו-4.5 רב' ב-22 דק' למשחק.

הפועל ת"א שמינתה את ארז אדלשטיין למאמן הקבוצה לפני כחודש על חשבונו של שרון אברהמי מתכננת מהפכה בסגל כשנכון להיום לא ברור אם צמד הזרים, ברייאן אוסברי ואדריאן אוטר ימשיכו. מתן נאור מחזיק בחוזה גם לשנה הקרובה. בנוגע לירון להט הסיטואציה עדיין לא ברורה ורוב הסיכויים כי לא ימשיך בעיקר במידה והאדומים יחליטו להשתתף בליגה הבלקנית. גם עתידם של טוהר חיימוביץ' ויריב רוקני לא ברור.

את הקריירה החל טימור במחלקת הנוער של הפועל חיפה אך בגיל ילדים החליט לעבור לירוקים ושם שיחק עד כיתה י"א. בצעד חריג ויתר טימור על שנתו האחרונה בנוער וחזר להפועל חיפה בכדי לשחק בקבוצת הבוגרים של המועדון. אנשי מכבי לא אהבו את הרצון של הכוכב הצעיר לעבור ליריבה השנואה ולא אפשרו לו לבצע את הליך העברה. טימור פנה לבוררות באיגוד הכדורסל שלקחה זמן רב יחסית ובסופו של דבר לפני המחזור השביעי בלאומית הוחלט בבוררות כי הוא יעבור מיידית להפועל חיפה מכיוון שהוא החזיק בידו חוזה בו נכתב כי בכל שלב הוא יכול לעזוב את מכבי.

על ההזדמנות לשחק יחד עם תיכון הריאלי חיפה במסגרת ליגת העל לתלמידים לא ויתר. את העונה החלומית שעבר יחד עם המאמן מאיר קמינסקי הוא לא יישכח לעולם. תיכון הריאלי לא הפסידו משחק אחד במהלך כל העונה בדרך לזכייה בתואר האליפות. מבחינה אישית השחקן בן ה-18 נתן את משחקו הטוב ביותר בשלב חצי הגמר מול הגימנסיה הריאלית ראשל"צ כשהעמיד מספרים יפים של 25 נק', 7 רב' ו-9 אס' כשבמשחק עצמו ניצחו החיפאים 76-78 מסל עם הבאזר של אור פלבניק.

גם מבחינת נבחרות ישראל לחיפאי יש רזומה עשיר. את דרכו החל בנבחרת טרום הקדטים ועבר דרך המאמן אבי אבן בקדטים ובשנה שעברה שיחק בנוער של דני פרנקו כשהוא צעיר מרוב חברי הנבחרת. בקיץ האחרון השתתף באליפות אירופה לנוער דרג ב' שנערכה בת"א והיה השחקן הבולט בנבחרתו של פרנקו כשסיים עם ממוצעים נאים של 12.8 נק', 5.8 אס' ו-2.5 חט'. משחק השיא שלו היה בחצי הגמר מול נבחרת פינלנד כשקלע 23 נק' והיה בלתי ניתן לעצירה, אך בסופו של דבר הישראלים הפסידו ולא הצליחו להעפיל לדרג א'.

כיום טימור נמצא עם נבחרת העתודה המתכוננת לאליפות אירופה דרג ב' שתיערך בסרייבו, בוסניה, והוא אמור להוביל את הכחולים-לבנים כשהמטרה היא לסיים את ההיעדרות בת השנתיים מקדמת הבמה האירופאית ולשוב לדרג א'.










כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();