אלטיט. שיהיה בהצלחה



אלטיט הולך לאוניברסיטת בריאנט
ספסל ,07/07/2011

סנטר נבחרת הנוער מצטרף למכללה הקטנה מרוד איילנד שהצטרפה רק לאחרונה לדיוויז'ן 1 ולא תוכל להשתתף בעונה הקרובה בשום טורניר. המאמן אושיי: "מצפים ממנו לתרומה מיידית".

בן אלטיט, סנטר נבחרת הנוער, ישחק בעונה הקרובה באוניברסיטת בריאנט. "אנחנו נרגשים להוסיף אותו לשורותינו", אמר המאמן טים אושיי, "אנחנו חושבים שהוא שחקן טוב עם פוטנציאל גדול ואנחנו מצפים ממנו לתרום מיידית כבר בסתיו הקרוב".

אלטיט, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א, עבר גם בקבוצות הצעירות של בני הרצליה וא.ס רמה"ש. בשנה האחרונה הוא ביצע שידרוג מדהים והפך לאחת התקוות הלבנות הגדולות של הכדורסל הישראלי, שלא ניחן ביותר מדי שחקנים שמתנשאים לגובהו.

בריאנט, ששיחקה בעבר ב-NAIA ועד לא מזמן נמנתה על דוויז'ן 2. מאז עלייתה לדיוויז'ן 1, היא עדיין לא רשמה עונה עם כמות דו-ספרתית של ניצחונות, כאשר לפני שנתיים היא הפסידה 29 מ-30 משחקיה. בגלל חוקי המכללות, לא יכולים "הבולדוגס" להשתתף בטורנירי המכללות עד עונת 2012/13.

אולמה הביתי של המכללה, שנמצאת בסמית'פילד, רוד איילנד, נפתח לפני עשר שנים ומכיל כ-2,700 מקומות ישיבה. בריאנט משחקת בקונפרנס הנורת'איסט, שכולל בין היתר את פיירלי דיקינסון, מאונט סנט מארי, רוברט מוריס, סייקרד הארט ומונמאות'.

בסגל של המאמן אושיי, שחתום עד 2016, אפשר למצוא שחקנים מכל העולם: סנגל, אוקראינה ושניים מאוסטרליה.

הסנטר הצעיר נמנה על סגל נבחרת הנוער גם בקיץ שעבר, אבל נופה לפני האליפות שנערכה בארץ. גם קפטן הנבחרת, נועם לייש, ישחק בעונה הבאה במכללות במדי מיין.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();