צפריר וולפר נשאר ביבנה
ספסל ,29/06/2011

הפורוורד הוותיק (29) שנתן יופי של עונה במדי הקבוצה של נתי כהן החליט על המשך עתידו במועדון. לעומתו, אלעד הופמן, המחוזר ע"י מספר קבוצות בליגת לוטו, רוצה להתקדם. "אנו שמחים על ההחתמה של צפריר הנחשב לשחקן חשוב במערכת שלנו". אמר המאמן לאחר הסיכום בין שני הצדדים.

אליצור יבנה, אחת מהקבוצות היותר טובות בליגה הלאומית, שסיימה את העונה החולפת במקום השלישי ונפלה רק בסדרת חצי הגמר לאחר שכמעט והפתיעה את האלופה המכהנת, מ.כ הבקעה, הודיע היום (ד') על החתמתו לעונה נוספת של הפורוורד, צפריר וולפר (29, 2.00). נתי כהן, מאמנה של הקבוצה התייחס להישארות של הישראלי. "אנו שמחים על ההחתמה של צפריר הנחשב לשחקן חשוב במערכת שלנו. אני מעריך אותו הן כשחקן והן כאדם שתורם לחיבור של הקבוצה ולא לחינם הוא ההחתמה הראשונה שלנו. כהן המשיך ודיבר על ההכנות והרצונות שלו לקראת העונה הבאה. "אנו רואים בהמשכיות דבר חשוב ונשאף להשאיר שחקנים טובים נוספים מהשנה שעברה מתוך כוונה לבנות קבוצה טובה ואטרקטיבית שתוביל אותנו להצלחות, לא פחות מהשנה שחלפה".

וולפר גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ ואז זכה עימה באליפות המדינה בעונת 1997/8. בנוסף היה חלק מנבחרת העתודה ההיסטורית שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה במקדוניה. עד לעונת 2004/5 היה וולפר שחקן ליגת על לגיטימי כששיחק במדי קבוצת נעוריו וכן גם בעירוני נהריה וא.ס רמה"ש.

ב-2005/6 ירד לראשונה ללאומית ועזר להפועל חולון לזכות בכרטיס העלייה, אך החליט לא להמשיך עם הסגולים – צהובים והמשיך לנדוד בין נס ציונה, הוד השרון ובשנה החולפת כאמור באליצור יבנה.

וולפר צפוי לשמור על כושר בליגת הקיץ של המנהלת לאחר שבימים האחרונים נרשם אליה וצפוי להיבחר בדראפט שייערך ב-10 ביולי.

בקבוצה רוצים מאוד לראות גם את אלעד הופמן, שחקן העונה הישראלי של הליגה הלאומית, ממשיך גם במדים הלבנים-כחולים, אך נכון לעכשיו הגארד המגוון המחזיק במספר הצעות מליגת לוטו מעדיף לנסות ולהתקדם. לא מן הנמנע כי בסופו של דבר במידה ואף אחת מההצעות שמונחות לו על השולחן לא תשביע את רצונו יעדיף הופמן להישאר בקבוצת נעוריו.

ראוי לזכור כי ליגת לוטו לא זרה לבחור שניסה כבר לפני שנתיים להראות את יכולתיו במדי בני השרון ולאחר מכן גם באשקלון, אך הבין כי לא הגיע לסיטואציה הנכונה והעדיף לשוב לליגה הלאומית בה הוא מקבל את הבמה.

כהן שעסוק בשבועות האחרונים בעיקר בהכנות של נבחרת הקדטים לקראת אליפות אירופה דרג ב' שתיערך בעוד כחודש, ממשיך במקביל לנסות ולבנות את הקבוצה כשהוא נפגש עם לא מעט סוכנים במטרה להחתים שחקנים זרים וישראלים. העמדה החמה כרגע ביבנה אותה רוצים לסגור במהירות היא עמדת הרכז כאשר יש רצון להשאיר את ניר גולן במועדון, אך בדומה להופמן, הגארד בן ה-24 מעדיף לחפש הזדמנות בליגה הראשונה.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();