אדלשטיין. גם הוא רצה להישאר בלאומית



סופית: האדומים נשארים בלאומית
ספסל ,26/06/2011

חברי עמותת הפועל ת"א הצביעו והחליטו כי הקבוצה לא תתפתה ותקבל את "בקשתה המרומזת" של מנהלת ליגת לוטו להצטרף אליה. "החברים הביעו אמון בהחלטת ההנהלה ובחרו בדרך הזאת מתוך רצון להמשיך להתחרות על המגרש ושמירה על טוהר הספורט".

זה אומנם היה צפוי אך הערב (א') זה נחתם סופית – הפועל ת"א תישאר עונה נוספת בליגה הלאומית. חברי עמותת הקבוצה החליטו ברוב מוחץ כי אין ברצונם לראות את עצמם בליגה הראשונה, לפחות לא בעונה הקרובה.

תהליך הבחירה ארך כמעט שבועיים במהלכו הצביעו למעלה מ-1000 חברים (60% מכלל חברי העמותה) שמתוכם החליטו 935 כי ברצונם להישאר בליגה השנייה (93%), רק 69 חברים תמכו בקפיצה לליגת העל (7%).

הועד המנהל של הקבוצה שהמליץ לחברים מראש לבחור בדרך שבסופו של דבר הוחלטה פרסם את תגובתו לתוצאות ההצבעה: "אנו מודים לחברים על ההשתתפות ושמחים על אחוז ההצבעה הגבוה, החברים הביעו אמון בהחלטת ההנהלה ובחרו בדרך הזאת מתוך רצון להמשיך להתחרות על המגרש ושמירה על טוהר הספורט. נעמיד השנה קבוצה חזקה ונעשה את כל מה שצריך בשביל לעלות לליגת העל בשנה הבאה".

בהפועל כזכור מינו את ארז אדלשטיין לתפקיד מאמן הקבוצה במקומו של שרון אברהמי שסיים את תפקידו. אדלשטיין כבר החל בעבודה וערך שיחות עם מספר שחקנים ששיחקו במועדון בשנים האחרונות וכן עם ישראלים אותם הוא רוצה לראות משתפים עימו פעולה בהדר יוסף בתקופה הקרובה.

הקבוצה עדיין לא השיבה לפנייה של איגוד הכדורסל בנוגע להשתתפותה ביורוצ'אלנג', אך הרוחות בהנהלה וככל הנראה גם בקרב הצוות המקצועי היא כן לקחת חלק במפעל. אם הדבר אכן יקרה התקציב שהיה גם כך אחד הגבוהים בלאומית בעונה החולפת יצטרך לגדול עוד יותר ולעמוד סביב 3-4 מיליון ₪.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();