קרני חוזר לאשדוד
ספסל ,26/06/2011

גלעד קרני, בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, חתם במכבי אשדוד במדיה שיחק לפני שנתיים בליגה הלאומית. האוזמן: "השלים את המעבר לעמדה מס' 3".

מכבי "יחד הבונים" אשדוד החזירה לשורותיה את גלעד קרני ששיחק בקבוצה בעונת 09/10 בליגה הלאומית. קרני (1.95, 24) בוגר קבוצת הנוער של הפועל ירושלים, שירת בצבא ביחידה קרבית ולאחר שחרורו שיחק באס"א ירושלים בליגה א' ובארצית.

בעונת 09/10 עבר למכבי אשדוד לעונת בכורה בליגה הלאומית. בעונה האחרונה נשאר בליגת המשנה ורשם במדי מכבי באר יעקב 11.9 נק', 5.5 ריב' ו-1.5 אס' למשחק, כשהוא מדייק ב-39% לשלוש וב-79% מהקו.

עו"ד שי האוזמן, מנהלה המקצועי של מכבי אשדוד: "גלעד קרני חוזר אלינו לאחר הפוגה של שנה, במסגרתה עבר מעבר מקצועי מעמדת הפאוור פורוורד לעמדת הסמול פורוורד, אשר תאפשר לו לשחק בליגת העל. גלעד עשה את הפריצה הראשונה שלו במסגרת מכבי יחד הבונים אשדוד לפני שנתיים, לאחר תקופה בליגות הנמוכות, ואנחנו מקווים ומצפים שיעשה את הפריצה השנייה והמשמעותית יותר בשורותינו במסגרת עונת המשחקים הקרובה.

מכבי יחד הבונים אשדוד הוכיחה, בעונה שעברה, שהיא לא חוששת לקחת סיכונים ולתת הזדמנויות לשחקנים בלתי מוכרים יחסית ששיחקנו בליגה השנייה, וכך קורה גם בעונה הזאת. גלעד הוא לוחם גדול, שמשאיר את הכל על הפרקט בכל אימון ומשחק, ואנחנו שמחים לקבל אותו בחזרה למשפחת מכבי יחד הבונים אשדוד".

בנוסף, הודיעה אשדוד כי החליטה לצרף לשורותיה את בוגר קבוצת הנוער שלה, בנצי באס (1.98, בן 18).






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();