אבי אליהו. מפגין שליטה על האספלט.



סטריט בול באר יעקב וספסל - תוצאות היום הראשון
ספסל ,22/06/2011

מעל ל-100 שחקנים הפגינו את ביצועיהם על משטחי האספלט בבאר יעקב בנסיון להעפיל לשלבי הגמר שיערכו ביום רביעי באותו המקום. המנצחות, העולות, התמונות והסיקור המלא, ממש כאן.

המגרש הפתוח בבית הספר ע"ש אילן רמון ז"ל בבאר יעקב מעולם לא ידע כמות גדולה כל כך של אנשים חובבי כדורסל, שהתאספו ובאו לאירוע סטריט בול מרתק במיוחד. ג'רמיין הול היה הנציג המקומי כאשר שפט את המשחקים לאורך כל היום, כאשר יועד בית יוסף הגיע לחזק אותו עם כיבוי האורות.

מלבד השחקנים הפעילים ששיחקו ובניהם אלכס צ'וברביץ', אבי אליהו, ליאור רובינשטיין, אוהד כהן ועוד רבים וטובים, זכינו לראות תושבים רבים שהגיעו לצפות במאורע, שופטים רציניים, מזכירות, אוכל, מצלמות, ארגון למופת ובעיקר, הרבה פייט וזיעה מתחת לסלים.

בקרבות הבוגרים יכולנו למצוא קבוצות חזקות ביותר כמו זו של מיכאל בדלוב, אבי אליהו, ליאור רובינשטיין ואושרי אלמוזנינו שהייתה אחת משמונה המעפילות לשלב רבע הגמר. מחר תערך הגרלת רבע הגמר בין 8 הקבוצות שעלו לשלב זה, ללא קשר למיקומן בטבלת הבית המוקדם.

נציג מכובד נוסף אשר הרכיב קבוצה חזקה הטוענת לכתר הוא לא אחר מאשר אלכס צ'וברביץ' שאיחד כוחות עם ראש הקבוצה רז ניסים, רון סייג ואורי זוהר בדרך לטיול קליל לרבע הגמר.

גם קבוצתו של שרון ברושי, אשר כללה את אוהד כהן ושחר כהן, ששיחקו יחדיו בגדרה, העפילה לשלב הבא לאחר שגברה בהארכה על קבוצתו של אריה אלבז שהעפילה גם היא לרבע הגמר.


הקבוצות שעלו לשלב רבע הגמר - בוגרים

עופר בר נתן, יוני שולמן, אופיר מיארה ואור עידה
ארטיום קפון, אלון קרדש, ערן עטיה וג'ורג' אסדי
נדב דבש, אור גורן ותומר קוזינקוב
מיכאל בדלוב, אושרי אלמוזנינו, ליאור רובינשטיין ואבי אליהו
רז ניסים כהן, אלכס צ'וברביץ', רון סייג ואורי זוהר
שרון ברושי, אוהד כהן ושחר כהן
קבוצתו של אריה אלבז
קבוצתו של ניסים גוזלן

הגרלת רבע הגמר תערך ביום רביעי במגרש רגע לפני שריקת הפתיחה

נוער - ראשי הקבוצות אשר העפילו לחצי הגמר
מאור ישראל - תל כביר
עומר סגל
רועי ישראלי
יותם אטיאס

ילדים - ראשי הקבוצות אשר העפילו לחצי הגמר
ראשי הקבוצות
עידו שבת
רועי - המפרקים
אלי מנדבך
סתו - השועלים









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();