הדר. החתמה גדולה של הוד"ש



רמי הדר בהוד השרון
ברק חקלאי ,21/06/2011

החתמה מעניינת מאוד ב"עתידים" כאשר המאמן המנוסה שעבד בשנה וחצי האחרונה בבאר יעקב יגיע במטרה לסיים שנה מוצלחת יותר מזו האחרונה.

לאט לאט תפקידי האימון בליגה הלאומית מתחילים להיסגר. היום (ג') נודע ל"ספסל" כי רמי הדר יאמן בעונה הבאה את מכבי הוד השרון שסיימה את העונה החולפת במקום ה-12 וכמעט וירדה לארצית. הדר שאימן בעונה וחצי האחרונות את מכבי "איתי" באר יעקב סיים את דרכו במרכז מקס וחיפש לעצמו קבוצה חדשה. שמו עלה בלא מעט מועדונים בלאומית, אך דווקא הוד השרון הייתה זו שהצליחה לשים את ידה עליו. במקביל הוא יאמן גם קבוצה במחלקת הנוער של השרונים.

שמו של הדר מקושר בעיקר לבית"ר בנימינה בה אימן זמן רב במהלך הקריירה והגיע להישגים מרשימים בקבוצה הבוגרת וגם בנוער (עלייה לליגה הלאומית). בעונת 2008/9 עזב את הקבוצה וחתם במכבי אשדוד כאשר הציפיות היו ברורות, עלייה לליגת העל.

למרות הרצונות, אשדוד שנראתה טוב מאוד בעונה הסדירה וסיימה במקום השני, לא הצליחה לגבור על הפועל לב השרון בסדרת רבע הגמר. עונה לאחר מכן (2009/10) הדרומיים שוב התחמשו ונתנו סיבוב ראשון טוב מאוד, אלא שהחלק השני של השנה היה קטסטרופאלי ולאחר ארבעה הפסדים רצופים החליטו שני הצדדים על פרידה.

לא עבר יותר מדי זמן ובאר יעקב שהסתבכה בתחתית הלאומית נאלצה לסיים את הרומן עם עופר חירותי ופנתה להדר שלא היסס, חתם והצליח להשאיר את באר יעקב בליגה. 2010/11 תהיה זכורה בעיקר בשל המוות הטראגי של איתי לוי ז"ל שהשפיעה מאוד על היכולת של הקבוצה. למרות הטרגדיה המאמן ושחקניו התאוששו וסיימו את העונה במקום הרביעי, אך הופתעו ברבע הגמר נגד הפועל יקנעם/מגידו.

נכון להיום לא חתומים שחקנים בהוד השרון ולא ברורה מסגרת התקציב של הקבוצה, אך הדר שידוע כמאמן ששחקנים אוהבים להתאמן אצלו, יכול לסמוך על כך שחלק מאותם כדורסלנים ששיחקו עבורו בשנים האחרונות יגיעו גם ל"עתידים" ויעזרו לו ליצור קבוצה מעניינת עם גוון התקפי מובהק.

עם ההחתמה בהוד השרון אפשר לעשות קצת סדר בדברים מבחינת המאמנים בלאומית, שבעה מועדונים כבר הספיקו להחתים בעל בית על הקווים והם:

הפועל ת"א – ארז אדלשטיין
עירוני ר"ג – חנן הירשוביץ'
הפועל עפולה – ראובן מלול
אליצור רמלה – אוהד יתום
אליצור יבנה – נתי כהן
עירוני נס ציונה – נדב זילברשטיין
מכבי הוד השרון – רמי הדר

הקבוצות שעדיין לא החתימו מאמנים לעונה הבאה הן: הפועל כפ"ס/כוכב יאיר, הפועל לב השרון, הפועל יקנעם/מגידו, עירוני קריית אתא, הפועל "מרנין" טבעון ו"איתי" באר יעקב.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();