פניני. ממשיך בצהוב



פניני צהוב עד 2014
ספסל ,17/06/2011

הגארד/פורוורד חתם על חוזה חדש עם מכבי ת"א לשלוש שנים נוספות. בעונה שעברה דורג בין חמשת הקלעים המובילים ביורוליג עם 46% מעבר לקשת וקלע שיא קריירה במשחק העלייה לפיינל פור.

מכבי ת"א הודיעה הערב על הארכת חוזהו של גיא פניני עד סוף עונת 2013/14. לגארד/פורוורד היה חוזה לעונה נוספת בלאו הכי, אבל הצהובים החליטו לסגור עימו כבר עכשיו על חוזה חדש לשלוש שנים.

פניני, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א, הצטרף לבוגרים לראשונה רק לפני שנתיים, אחרי ששיחק במכבי רעננה, בני השרון והפועל ירושלים. בין התקופה בירושלים לחזרה הביתה הוא נאלץ לעשות "שנת צינון" בז'לז'ניק הסרבית וקראבנוס הקפריסאית, בגלל בוררות שהגישה נגדו ירושלים.

כבר בעונתו הראשונה במדים הצהובים הפתיע פניני עם נתונים נהדרים בליגה הישראלית, אך ביורוליג היה הרבה פחות משמעותי, על אף שעלה לא פעם בחמישייה. העונה הוא הלך אחורה בנתוניו בליגת לוטו, אבל הפך לפקטור משמעותי מאוד בהעפלה לגמר האירופי.

פניני התברג בין קלעי השלשות הטובים במפעל לאורך כל העונה, ואף על פי שירד בסופו של דבר ל-46% לאחר שהתקרב כבר ל-60%, סיים עונה אירופית יוצאת מן הכלל. לאחר פציעתו של דורון פרקינס, הוא שודרג לחמישייה וכבר במשחקו הראשון הגיב עם שיא קריירה של 22 נק' וחמש שלשות בניצחון הקריטי על קאחה לבוראל שהבטיח את הכרטיס לפיינל פור בברצלונה.

בחודש שעבר זכה פניני באליפות המדינה הראשונה שלו אחרי שזכה קודם לכן בארבעה גביעים. בסיום משחק הגמר מול גלבוע/גליל הוא התבדח ש"אם ראיתם פה גורילה מסתובבת, זאת ההיא שירדה לי מהגב".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();