כהן. ביבנה מעריכים את עבודתו



כצפוי נתי כהן ממשיך ביבנה
ספסל ,15/06/2011

המאמן שנחל הצלחה רבה עם הקבוצה כשסיים במקום השלישי בלאומית והודח רק בשלב חצי גמר הפלייאוף לאחר פייט יפה נגד האלופה מהבקעה החליט כי לחתום לעונה נוספת. "אני רואה את ההמשכיות כדבר חשוב מאד. החיבור שיש לי עם ההנהלה היה המפתח להתפתחות שלנו ואני מקווה שתהיה לנו עונה טובה נוספת".

זה לקח כמה שבועות אך לכולם זה היה ברור וצפוי כי נתי כהן (38) ימשיך לעונה נוספת על הקווים של אליצור יבנה. כהן שבמקביל גם אחראי על נבחרת הקדטים ועובד באקדמיה בוינגייט הגיע לקבוצה בתחילת העונה שעברה ובנה סגל מרשים ביותר שכבר מתחילת המשחקים התברג בצמרת הטבלה של הליגה הלאומית.

בסיום העונה הסדירה קטפה יבנה את המקום השלישי ובעקבות כך פגשה את אליצור רמלה שסיימה שישית. השחקנים של כהן לא התקשו מול הרמלאים והעפילו לחצי גמר הפלייאוף למפגש כבר יותר קשה נגד האלופה, מ.כ הבקעה. יבנה הצליחה למשוך את קבוצתו של אבי אשכנזי לסדרה של שלושה משחקים צמודים כשרק ברבע האחרון של משחק מס' 3 במרכז לידר הצליחו פול דילייני וחבריו לבסס את ניצחונם בסדרה בדרך לאליפות שנייה ברציפות.

הנהלת יבנה לא הסתירה ולו לרגע אחד את שביעות רצונה מעבודתו של כהן וכבר מתחילת הדרך לא בדקו מועמדים אחרים לאימון הקבוצה במטרה להשאיר אותו ולהראות לו כי כוונותיהם רציניות. "אנו שמחים להמשיך עם נתי לעונה נוספת. שיתוף הפעולה איתו והקשר שלו לשחקנים, לקהל ולקהילה המקומית היה מוצלח מאד. אני בטוח שיחד נמשיך להוביל את הקבוצה להישגים". אמר יו"ר המועדון, שאול דוד.

המאמן עצמו התייחס גם הוא להישארות המתבקשת שלו: "יבנה היא בית חם ומקום שמאפשר התפתחות והתקדמות. אני רואה את ההמשכיות כדבר חשוב מאד. החיבור שיש לי עם ההנהלה היה המפתח להתפתחות שלנו ואני מקווה שתהיה לנו עונה טובה נוספת".

המועדון שואף מאוד להשאיר את השחקנים המרכזיים שהיו חתומים בקבוצה בעונה החולפת דוגמת אלעד הופמן, צפריר וולפר וניר גולן ויעשה את מרב המאמצים בכדי שזה יקרה, אך נוכח העובדה כי מכסת הזרים בליגת העל ירדה לא מן הנמנע שנראה חלק מהם משחקים בעונה הבאה בבימה המרכזית של הכדורסל הישראלי.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();