אליהו. גם הוא בסטריט בול



יום אחרון להרשמה לסטריט בול ספסל ובאר יעקב
ספסל ,15/06/2011

בנוסף לג'רמיין הול גם אבי אליהו, מיכאל בדלוב, ליאור רובינשטיין ואושרי אלמוזנינו הבטיחו מקומם, מה איתכם? פחות מ-24 שעות לטורניר, קדימה הבטיחו מקומכם בפסטיבל כדורסל הרחוב.

להורדת טופס ההרשמה הרשמי לסטריט בול באר יעקב וספסל לחצו כאן


מומלץ לקרוא בעיון רב את תקנון התחרות המלא בלינק הבא.

על מנת להכניס לכם עוד יותר תיאבון שימו לב אילו שחקנים נוספים מתכוונים להשתתף בפסטיבל כדורסל הרחוב של מחלקת הספורט במועצת באר יערב ואתר "ספסל" - קבוצה חזקה מאוד המורכבת מאבי אליהו, שחקנה של הפועל עפולה בעונה שעברה (14 נק' ו-5.5 אס'), מיכאל בדלוב מאליצור רמלה, ליאור רובינשטיין, ששיחק בעמק יזרעאל מהארצית ולפני כן גם בלאומית ובליגת העל (אליצור אשקלון) ואושרי אלמוזנינו בוגר מחלקת הנוער של הפועל חולון ששיחק בעבר ברמלה, נתניה, יקנעם/מגידו ואשדוד.

בנוסף לארבעה לא לשכוח גם את ג'רמיין הול שחקנה של מכבי באר יעקב בעונה החולפת ובעל עבר עשיר בליגת העל שיבוא לקחת חלק בתחרות השלשות ואולי יפתיע וישחק גם ב-3 על 3. יחד איתו לא מעט שחקנים מהליגה הארצית ובכלל הולכת להיות רמה גבוה מאוד.

אז למה אתם מחכים, היום (ב') נגמרת ההרשמה לסטריט בול אז מי שעדיין לא נרשם ונמצא בלבטים חייב להחליט עד הערב כי הרשימה אוטוטו נסגרת.

האירוע עצמו יתקיים במתכונת של יומיים בין התאריכים ה-21/22 ליוני בין השעות 17:00-22:30 בבי"ס אילן רמון שברחוב שלמה בן יוסף בבאר יעקב (4 מגרשי כדורסל). קטגוריית הגילאים היא מכיתה ז' ועד לבוגרים. העלות הכספית לבן נוער היא 30 ₪ ואילו לבוגרים (מעל גיל 18) 50 ₪.

גם רשימת הפרסים יוקרתית מאוד וכוללת I-Pad לקבוצה המנצחת בקטגוריית הבוגרים והבוגרות וכן מכשירי אלקטרוניקה דוגמת MP4 ועוד לגילאים היותר צעירים. בנוסף, למשתתפים בתחרות מובטחת גופיה דו צדדית בזמן ההרשמה. שלושת המקומות הראשונים בכל קטגוריה יזכו גם בגביעים.

אחד מהאירועים היותר מרכזיים שיערכו במהלך היומיים הללו הן תחרות השלשות וכן זריקה מחצי מגרש (עלות השתתפות בכל אחת מהתחרויות הללו כ-30 ₪).

כל מהלך הסטריט בול יהיה ONLINE באתר "ספסל" ולמה הכוונה? מיומו הראשון של הפסטיבל ועד לסופו יעודכנו תוצאות המשחקים בכל רגע נתון כך שגם ההורים, החברים ואפילו החברה שלא יוכלו להגיע לצערם לאירוע יוכלו להתעדכן על התוצאות של יקיריהם.

*להרשמה ניתן להתקשר למס' - 08-6990280 ואו 08-6990281
מזכירות המשרד בימים א- ה בין השעות 09:00 ועד 16:00
או למספרי הסלולר הבאים: ירון - 0502030216, איציק - 0504484725.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();