אדלשטיין. חוזר לאדום



הפועל ת"א החתימה את ארז אדלשטיין
ברק חקלאי ,14/06/2011

המאמן הוותיק חוזר לאמן לאחר הפסקה ארוכת שנים וידריך את האדומים בעונה הקרובה. "יש להפועל קהל נפלא וזה יעזור לנו מאוד. זה שהמועדון החליט לא לעלות ליגה מראה על ערכים ועל ספורטיביות".

היום (ג') במהלך ישיבת העמותה של הפועל ת"א הודיעה היו"ר, רמי הדר כי מאמנה הבא של הקבוצה יהיה ארז אדלשטיין שחוזר לאמן לאחר פגרה ארוכה מאוד במהלכה שימש כפרשן בערוץ הספורט. "היו לי ולארז 30 שעות של שיחות טלפון בשבוע האחרון ואנחנו שמחים להודיע על מינויו למאמן הקבוצה".

אדלשטיין שנכח במשחק של נבחרות העתודה והאולימפית שנערך קודם לכן בהדר יוסף כבר היה בדרכו הביתה אך שוכנע להישאר והוצג באופן רשמי בפני חברי העמותה. "האמת שאם הייתי יודע שזה ככה בטוח הייתי בורח הביתה. הבכתם אותי, ממש לא ציפית לכך". המאמן התייחס לשיחת הטלפון שקיבל מאנשי הפועל. "ברגע שקיבלתי את הטלפון מרמי ומאורי לא הייתה בעיה כדי שהדברים יסתדרו כי אני וגם הם רצינו במהלך. הזיכרונות שיש לי בקדנציה האחרונה שלי בהפועל מחזירים אותי תמיד אחורה ואלו רגעים גדולים עבורי.

לסיום התייחס אדלשטיין למהלכים הקרובים שיעשה עם המועדון. "יש המון עבודה, הקבוצה עברה משהו ואני חושב שדווקא זה שהקבוצה לא עולה ליגה זה מדבר על ערכים וספורטיביות. גדולה של קבוצה זה לדעת לצאת ממשברים. יש להפועל קהל נפלא וזה יעזור לנו מאוד, ויאללה הפועל".

המנהל המקצועי של הפועל ת"א, אורי שלף, התייחס להחתמה החדשה: "ארז היה המועמד היחיד לתפקיד, לא חשבנו על כל אופציה אחרת לתפקיד המאמן של הפועל תל אביב. הוא אחד משלושת המאמנים הבכירים בישראל ולקבוצה גדולה ראוי שיהיה מאמן גדול. אנחנו גאים שמאמן בסדר גודל הזה בחר ללכת איתנו בכל ליגה שנבחר להיות בה בין אם בליגה הראשונה או בליגה השניה."

בהמשך הישיבה הציגו נציגי ההנהלה את עמדתם לגבי חוסר הרצון לעלות לליגת לוטו. כנגד הביע אחד האוהדים את התנגדותו לרצון ההנהלה וכן תמך בעלייה. הישיבה עלתה לטונים גבוהים והוחלט לסיים את הבעת הדעות בדיון. בימים הקרובים צפויים חברי העמותה לקבל את ההחלטה הסופית שלהם.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();